Asp.Net Yardim !!
-
Asp.net te html templatin üzerine visual web developer 2005 te button eklediğim zaman runat server hatası alıyorum bu hatayı nasıl aşarım html in içine aspx te buton nasıl koyuyoruz komut alabilecek butonlardan teşekkür ederim...
-
yani html templatelerin içinde aspx kodlarını nasıl kullanırım butonlarını modullerini hep runat server hatası alıyorum... yardım edicek biri yok mu
-
o olay banada sorun çıkarıodu sonra aşmıştım nasıl yaptım tam hatırlamıorum ama şöyle bi deneermisin html uzantısını aspx yap öyle visual ın içine import et dogru hatırlıyorsam böyle oluodu ama masterpage olarak eklemek istersen ona html template gomemiosun elinle yapman lazım yada ben beceremedim
-
tmm tmm yaptım arkadaşım saolsın şey yaptım yeni aspx projesi açtım templatedeki html kodlarını ona yapıştırdım oldu yeni proje runat="server" olayıyla açıldığı için oluyor teşekkürler yinede
-
bi sorun daha var asp.net te div açıyorum ve tablo oluşturuyorum ve mesela sayfada içine veritabanından gelen bilgileri o tablonun içine yazdırmak istiyorum fakat load_page olayına yazdırınca sayfanın en altına yazdırıyor tablonun içine nasıl yazdırabilirim ?
-
yaptığın hatanın çözümü basit,
master page de 1 adet form tagi olacak, zaten türeyen sayfalara form tagini koymana gerek yok.
diğer sorunun cevabı ise inline coding yapabilirsin yada yeni başlamışsın belli, repeater tarzı hazır kontrollerden kullanarak verileri yazdır.
Toplam Hit: 1776 Toplam Mesaj: 6
