folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder Asp.Net Yazacam Burnumdan Geldi



Asp.Net Yazacam Burnumdan Geldi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

     Arkadaslar 2.defa konu acıyorum.Makina vs 2008 i cok kasıyor asp.net yazıcam alternatif arıyorum.

     Sharpdevelopu sevmedim c# 2008 express edition yükledim onda da asp.net yok galiba.

     Visual web developer tavsiye ettiler onunda online yükleme zımbırtısı falan varmıs nese install kısmına geldim bunlardan birini secin diyor.

     Asp.net MVC sececektım ama bildiğim kadarıyla o bi eklenti gibi bşey sadece.Bu programın kendisi yok mu temeli : |

     Dreamweaverde de php editörü ister misin su bu soruyor ama kendisini kuruyor programın.Neyse ne yapayım simdi :|

     

    http://img193.yfrog.com/img193/2232/78683971.jpg

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    Seçmeyince olmuyormu


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    vs2008 i kasıyorsa 2005 yükle.. bana göre 2005 rulz. tek eksiği silverlight desteği olmaması..

    hem,

    vs2008'le site yaptıgın zaman netframework 3.5 destekli host almak zorunda kalırsın,piyasası pek yok yani tavsiye etmem..

    vs2005 le netframework 2.0 destekli host almak zorunda kalırsın,piyasası bol rahat bulursun.elini sallasan 3242134 tane gelir diyeyim yani.

    biz geçen sene mart da bi nf 3.5 'lu host bulana kadar bokumuz cıkmıstı sharpla. :|

    ps,
    asp.net e baslamadan önce ne kadar asp.net e giris diye döküman varsa tavsiye ederim.


    [22817//kaanabak]
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    visual sutudio 6 nın içinde visual inter dev diye birşey vardı onla yapabilirsin ben ilk asp öğrenirken editör olarak onu kullanıyordum.ve ozaman daha p4 1,7 ler filan yeni çıkmıştı en yüksek makinelerdi yani.p3 te bile çalışır. yani herhal sistemin o kadarını destekler de visual inter dev .net i desteklermi onu bilmiyorum bir deneyebilirsin.


    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------

    vs2008 i kasıyorsa 2005 yükle.. bana göre 2005 rulz. tek eksiği silverlight desteği olmaması..

    hem,

    vs2008'le site yaptıgın zaman netframework 3.5 destekli host almak zorunda kalırsın,piyasası pek yok yani tavsiye etmem..

    vs2005 le netframework 2.0 destekli host almak zorunda kalırsın,piyasası bol rahat bulursun.elini sallasan 3242134 tane gelir diyeyim yani.

    biz geçen sene mart da bi nf 3.5 'lu host bulana kadar bokumuz cıkmıstı sharpla. :|

    ps,
    asp.net e baslamadan önce ne kadar asp.net e giris diye döküman varsa tavsiye ederim.


    -----------------------------

    ne alakası var yeğen, proje oluştururken istediğin framework versiyonunu seçiyorsun.

    vs 2008 ruls. hocam ayrıca benim evde ki hurda bilgisayarda vs 2008 kullanıyorum. özellikleri: 768 mb ram. 1.8 ghz amd işlemci. senin ki daha mı kötü ?

    kasıyor dersen proje büyüdükçe tüm bilgisayarlarda kasıyor. vs 2008 sp1'i yükledikten sonra biraz daha rahatlar. ben hurda bilgisayarda ne projeler yaptım kasa kasa :))


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------

    vs2008 i kasıyorsa 2005 yükle.. bana göre 2005 rulz. tek eksiği silverlight desteği olmaması..

    hem,

    vs2008'le site yaptıgın zaman netframework 3.5 destekli host almak zorunda kalırsın,piyasası pek yok yani tavsiye etmem..

    vs2005 le netframework 2.0 destekli host almak zorunda kalırsın,piyasası bol rahat bulursun.elini sallasan 3242134 tane gelir diyeyim yani.

    biz geçen sene mart da bi nf 3.5 'lu host bulana kadar bokumuz cıkmıstı sharpla. :|

    ps,
    asp.net e baslamadan önce ne kadar asp.net e giris diye döküman varsa tavsiye ederim.


    -----------------------------

    ne alakası var yeğen, proje oluştururken istediğin framework versiyonunu seçiyorsun.

    vs 2008 ruls. hocam ayrıca benim evde ki hurda bilgisayarda vs 2008 kullanıyorum. özellikleri: 768 mb ram. 1.8 ghz amd işlemci. senin ki daha mı kötü ?

    kasıyor dersen proje büyüdükçe tüm bilgisayarlarda kasıyor. vs 2008 sp1'i yükledikten sonra biraz daha rahatlar. ben hurda bilgisayarda ne projeler yaptım kasa kasa :))


    ----------------------------- 

    benim 512 ram P4 islemci hocam

    Simdi 2005 i yükleyeyim insallah arada fark vardır 2008 gibi kasmaz :|

Toplam Hit: 1584 Toplam Mesaj: 7