Asp.Net Yazacam Burnumdan Geldi
-
Arkadaslar 2.defa konu acıyorum.Makina vs 2008 i cok kasıyor asp.net yazıcam alternatif arıyorum.
Sharpdevelopu sevmedim c# 2008 express edition yükledim onda da asp.net yok galiba.
Visual web developer tavsiye ettiler onunda online yükleme zımbırtısı falan varmıs nese install kısmına geldim bunlardan birini secin diyor.
Asp.net MVC sececektım ama bildiğim kadarıyla o bi eklenti gibi bşey sadece.Bu programın kendisi yok mu temeli : |
Dreamweaverde de php editörü ister misin su bu soruyor ama kendisini kuruyor programın.Neyse ne yapayım simdi :|

-
Seçmeyince olmuyormu
-
vs2008 i kasıyorsa 2005 yükle.. bana göre 2005 rulz. tek eksiği silverlight desteği olmaması..
hem,
vs2008'le site yaptıgın zaman netframework 3.5 destekli host almak zorunda kalırsın,piyasası pek yok yani tavsiye etmem..
vs2005 le netframework 2.0 destekli host almak zorunda kalırsın,piyasası bol rahat bulursun.elini sallasan 3242134 tane gelir diyeyim yani.
biz geçen sene mart da bi nf 3.5 'lu host bulana kadar bokumuz cıkmıstı sharpla. :|
ps,
asp.net e baslamadan önce ne kadar asp.net e giris diye döküman varsa tavsiye ederim. -
visual sutudio 6 nın içinde visual inter dev diye birşey vardı onla yapabilirsin ben ilk asp öğrenirken editör olarak onu kullanıyordum.ve ozaman daha p4 1,7 ler filan yeni çıkmıştı en yüksek makinelerdi yani.p3 te bile çalışır. yani herhal sistemin o kadarını destekler de visual inter dev .net i desteklermi onu bilmiyorum bir deneyebilirsin.
-
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------
vs2008 i kasıyorsa 2005 yükle.. bana göre 2005 rulz. tek eksiği silverlight desteği olmaması..
hem,
vs2008'le site yaptıgın zaman netframework 3.5 destekli host almak zorunda kalırsın,piyasası pek yok yani tavsiye etmem..
vs2005 le netframework 2.0 destekli host almak zorunda kalırsın,piyasası bol rahat bulursun.elini sallasan 3242134 tane gelir diyeyim yani.
biz geçen sene mart da bi nf 3.5 'lu host bulana kadar bokumuz cıkmıstı sharpla. :|
ps,
asp.net e baslamadan önce ne kadar asp.net e giris diye döküman varsa tavsiye ederim.
-----------------------------ne alakası var yeğen, proje oluştururken istediğin framework versiyonunu seçiyorsun.
vs 2008 ruls. hocam ayrıca benim evde ki hurda bilgisayarda vs 2008 kullanıyorum. özellikleri: 768 mb ram. 1.8 ghz amd işlemci. senin ki daha mı kötü ?
kasıyor dersen proje büyüdükçe tüm bilgisayarlarda kasıyor. vs 2008 sp1'i yükledikten sonra biraz daha rahatlar. ben hurda bilgisayarda ne projeler yaptım kasa kasa :))
-
SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------
vs2008 i kasıyorsa 2005 yükle.. bana göre 2005 rulz. tek eksiği silverlight desteği olmaması..
hem,
vs2008'le site yaptıgın zaman netframework 3.5 destekli host almak zorunda kalırsın,piyasası pek yok yani tavsiye etmem..
vs2005 le netframework 2.0 destekli host almak zorunda kalırsın,piyasası bol rahat bulursun.elini sallasan 3242134 tane gelir diyeyim yani.
biz geçen sene mart da bi nf 3.5 'lu host bulana kadar bokumuz cıkmıstı sharpla. :|
ps,
asp.net e baslamadan önce ne kadar asp.net e giris diye döküman varsa tavsiye ederim.
-----------------------------ne alakası var yeğen, proje oluştururken istediğin framework versiyonunu seçiyorsun.
vs 2008 ruls. hocam ayrıca benim evde ki hurda bilgisayarda vs 2008 kullanıyorum. özellikleri: 768 mb ram. 1.8 ghz amd işlemci. senin ki daha mı kötü ?
kasıyor dersen proje büyüdükçe tüm bilgisayarlarda kasıyor. vs 2008 sp1'i yükledikten sonra biraz daha rahatlar. ben hurda bilgisayarda ne projeler yaptım kasa kasa :))
-----------------------------benim 512 ram P4 islemci hocam
Simdi 2005 i yükleyeyim insallah arada fark vardır 2008 gibi kasmaz :|
