Asp'nin Stream Özelliği Var Mı?
-
asp ile karşılıklı video görüşmesi yapılabilinir mi yoksa illaki flash mı lâzım?
-
asp oldukça eski ve gelişmemiş bir dil olduğundan dolayı böle bir güzelliği yok. Var olan görüntüyü iletebilirsin ancak görüntüyü işleyerek iletemezsin. İllaki bir bileşen, aracı olmak zorunda (dll olabilir, flash olabilir vs) yanlışsam düzeltin.
-
peki hocam ses kaydı alabilirmiyim online olarak iletme olmadan?
-
ücretli bileşenlerle mümkün oluyor;
http://www.guangmingsoft.net/audiorecord/
bileşen aracılığıyla sesi kaydedip, adodb stream ile karşı tarafa bastırabilirsin.
asp yerine asp.net e göz atmalısın bana kalırsa asp ile olacak işler değil.
-
dil bağımsız olarak red5 media server(kendi içinde java kullanıyor) ı var
hem open source hemde gayet kullanışlı bir sistem. ben kullandım gayet de kolaydı tek yaptığın swfler arasında token kullanmak.red5 kullanmak istersen haber ver yardımcı olurum.hem kamera hemde sadece ses olayı var
Toplam Hit: 663 Toplam Mesaj: 5
