folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Assassin‘S Creed Revelation Açılmıyor!



Assassin‘S Creed Revelation Açılmıyor!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    Arkadaşlar

    assassin's creed revelation yükledim açılmıyor. Logoya tıklıyorum hiçbir tepki vermiyor. orbit isimli bir dosyayı crack olarak ana klasörün içine attım ve kopyala-değiştir komutlarını kabul ettim.

    aynı zamanda bende assassin's creed brotherhood yüklü, ikisinin launcher'i farklı bu yüzden revelation açılırken sorun çıkıyor şeklinde internette yorumlar var.

    Bu yüzden revelationu silip Ubisoft dışında program file x86 da assassins's creed revelation diye bir klasör oluşturup onun içine yükledim.

    Yine Değişen hiçbir şey olmadı, antivirüs programımı kapattım yönetici olarak başlat dedim yine ekrana bir fonksiyon gelip hemen kayboluyor yine oyun tepki vermiyor.

    Ha bir de orbit klasörünün özelliklerine girip salt okunur seçeneğini kaldırın diye saçma yorumlar var. Onu da denedim yine olmadı.

    Zaten en fazla 2 gün oynayabileceğim zamanım yok, kursağım kaldı? Sorunun çözümünü bilen var mı arkadaşlar? Saçma sapan crack alıntıları yapmayın lütfen internetteki bütün sitelerde aynı paylaşımlar var Tahribat olarak bir farkımız olsun, bu sorunu halledelim lütfen, sanal dünyanın ışığı olalım.

     

    Şimdiden teşekkür ederim.


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    Arkadaşlar şimdi de oyun tepki veriyor ama tam oyuna girecek sırada üyelik istiyor crack yapmama rağmen.

    Şu meseleyi halledebilecek bir Allah'ın kulu yok mu?

    Burada herkes oynamıştır bu oyunu neden kimse yardımcı olmuyor?


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cindoan
    cindoan's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Erkek

    hocam pc win 7 mi ? 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    cindoan bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam pc win 7 mi ? 


    -----------------------------

    evet hocam win 7

    64 bit i7

    Edit: Yeniden üyelik formu dahi gelmez oldu ve oyun tepki vermiyor


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sezpanhe
    Sezpanhe's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    Normal crack yaparmış gibi crack'ını yap. 
    Sonra o Crack dosyası içindeki sadece orbit dosyasının içindekileri kopyala  C: program files / ubisoft 'a gir 
    orada luncher dosyası olacak o oyunun. kopyaladığın orbit dosyası içindekileri oraya yapıştır (değiştir) sonra oyunun yüklü olduğu klasöre gir. Asdsc sanırım yanlış hatırlamıyorsam ona sağ tıkla yönetici olarak çalıştır de Tamm de. oyunun başlasın. 


    Zehirrr . . .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    sağ tık> yönetici olarak çalıştır win7 ise 


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    Sezpanhe bunu yazdı:
    -----------------------------

    Normal crack yaparmış gibi crack'ını yap. 
    Sonra o Crack dosyası içindeki sadece orbit dosyasının içindekileri kopyala  C: program files / ubisoft 'a gir 
    orada luncher dosyası olacak o oyunun. kopyaladığın orbit dosyası içindekileri oraya yapıştır (değiştir) sonra oyunun yüklü olduğu klasöre gir. Asdsc sanırım yanlış hatırlamıyorsam ona sağ tıkla yönetici olarak çalıştır de Tamm de. oyunun başlasın. 


    -----------------------------

    Olmadı hocam maalesef


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    Arkadaşlar şu konuyla ilgili en ufak bir fikri olan yok mudur?

    Bu kadar insan oynadı bitirdi, herkesin başına gelen bir problemin cevabı neden hiçbir yerde yok?


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sezpanhe
    Sezpanhe's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    hocam sana tavsiyem üşenme oyunu sil tekrardan benim dediğim gibi yap. 
    ben oyunu açana kadar en az 5 kez yükledim sildim :)) 


    Zehirrr . . .
Toplam Hit: 13882 Toplam Mesaj: 9