folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Assassin"S Creed Ve Laptop



Assassin"S Creed Ve Laptop

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ramon
    Ramon's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    Başlıktan da anlaşılacağı üzerine laptopuma assassin's creed kurmak istiyorum ama bu oyun laptopta çalışır mı?? Sistem gereksinimlerim yetiyor "Can you run it"te baktığımda. Sorun şu; oyunun sistem gereksinimleri yazdığı "read me" dosyasında laptop desteklemez filan diyor. Crysis için de böyle bir not vardı ama laptop crysis'i çalıştırıyordu. Laptop serviste olduğu için yüklemeyi denemeden önce burda bi soruyim dedim. Bazı oyunların galiba laptop patch'i mi ne oluyomuş bunda da öyle bir şey geçerli mi??

    Not: Bir kere kurmayı denemiştim oyun açılışındaki videoyu izledikten sonra beyaz bi ekranda kalmıştı. Şu jerusalem hatasının olduğu versiyondu.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vesselam
    vesselam's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek

    shader model 4.0 destekli ekran kartın varsa oynarsun herhalde

    benim1gb ram ile oynamıstım


    Telegram @WVesselam
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek

    bende baya bi oynadım laptop olması farketmez sistem gereksinimlerin yetiyosa tamamdır...

    o beyaz ekran falan crack hatası sağlam bi crack bul netten.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aquila
    Aquila's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek
    Oyunu Laptop'ta bitirdim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

     Calisir laptopdada.

    Assasin's Creed 2 geliyo. Venedik'te bu sefer. Leonardo Da Vinci'nin ogrencisi olacakmisiz. Ona karsi gelen soylulari bu sefer oldurcez. Onun yaptigi ucaklari falan kullancakmisiz. Denize dalip saklanabilcekmisiz. Soylularin duzenledigi balolarda saklanmak icin dans edebilcekmisiz. Bu sefer 2 elimizdede bicak var.Askerlerden dusen silahlari kullanabilcekmisiz. Daha buyuk bi dunya olcakmis.Daha cok combo olcakmis. Savas sistemi gelistirilmis.

    Sistemi yenileyin 10 numara olcak AC2 :D

    AC'in orjinali 15 TL lutfen artik :)


    I find your lack of faith disturbing.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek
    vallaha hocam benm arkadaşın laptopunda oynadık ve normal calışıodu...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ramon
    Ramon's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    Teşekkürler...

     

    Bu arada trailer'de kolumuzda gizli olan bi silahla (tabanca bir nevi) adam vuruyoz. Oyunda da böyle tabanca neyim bişi olur mu acaba

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    poison_ivy
    poison_ivy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek
    çalısır ekran kartın ne kaçlık

    GOA/PSYCHEDELİC TRANCE
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ramon
    Ramon's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek
    Ekran kartı 256mb geforce 8400M. DirectX10 ve Pixel Shader 4.0
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    jnr_einstein bunu yazdı:
    -----------------------------

    Teşekkürler...

     

    Bu arada trailer'de kolumuzda gizli olan bi silahla (tabanca bir nevi) adam vuruyoz. Oyunda da böyle tabanca neyim bişi olur mu acaba


    -----------------------------

    Evet haci musketball. 1200'lulerde yapilmis galiba. bizim oyunda 1486 yilinda oldugu icin bana cok daha degisik seyler kullanabiliriz diye geliyo :D

    Ilk bolumun videosu


    I find your lack of faith disturbing.
Toplam Hit: 1859 Toplam Mesaj: 10