Assassin"S Creed Vista Hatası Yardım
-
daha yenı yukledım geforce 8600ms g ekran kartı var turbocache 256mb 128bıt 1024paylasımlı ama amk oyununa gırılınce bembeyaz ekran gelıyor sonrada esc'ye tıklarsan yada baska bısı edersen hata verıyor ne bok yıcem ?
-
1) Ekran karti driverlerinin en guncelini kur
2) Oyunun ciktiysa yamasini kur, ki cikmadi :D
3) Cikan hatayi ss al buraya yukle bakalim neymis
4) Bu oyunda boyle bi sorunun hele hele bu ekran kartinda cikmamasi lazimdi
5) Oyun cok guzel ayrica bi yolunu bulup Assasin's Creed oynamalisin haci :D
6) Nerden aldiysan oyunu git baska Assasin's Creed'le degistir
Boyle bi hata benim basima hic gelmedi daha fazla yardim edemicem haci
-
işlemcine iyi bak uyuyormu 4ghz istiyordu sanırım benimki calıstırmadı
-
SuNNeTcHi_eFhEnDy bunu yazdı:
-----------------------------valla benim arkadas da scarface oynamaya calisirken oluyodu oyle vistada. Vistayla uyumsuz ama scarface, Assasian's Creed'i bilmem ama
Bu arada bende bi soru sorim konu acilmisken. Ben win XP'de oynuyorum bu oyunu ama 30 dakka oynuyor sonra hata verip cikiyor .. Dont send demekten biktim :D
Vami bi cozumu bi fix falan ?
-----------------------------
bugra abi crackden kaynaklanıyor o
al sana yeni crack bi dene bakam :
http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_assassins_creed.shtml#Assassin's Creed v1.0 [ENGLISH] Fixed EXE
burdan bulabilirsin..
End0t0ksiN
abi sende http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
burdan baksana minumum'u geçiyormsuun die bi test et bence :) -
oha makiya bak + hddye bak :|
-
ben mi yanlış görüyom yoksa orda Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 çekirdek mı var :)
ne sistem be ... hocam baban muhtar mı :P
-
nasıl bi oyun bu böyle ?
-
klasörun ıcıne gırıdn beyler orada assasısn creed launcher dx9 var ona tıklauyarak gııtrn her surume göre sanırım orda launcher var ben öyle actım sorun halloldu sagolsun sımdıden ayrıca nurky lan o yukarda pass low fılan varya ozewllıklerı gösteren şeyler var hangı sıteydı o la ? :D
-
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
-
SuNNeTcHi_eFhEnDy bunu yazdı:
-----------------------------
yok abi kendi paramla valla :) .. Ona bi OC cekip 3.9 a yukseltecem bide Geforce 9800 istettim bekliorum
-----------------------------
bendede amd 9600 quad var (h) . bende biraz ucuzlasın 9800 gtx serisinden birini alcam . şuan 9600gt sonic var
