folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Assassin"S Creed Vista Hatası Yardım



Assassin"S Creed Vista Hatası Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    End0t0ksiN
    End0t0ksiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    daha yenı yukledım geforce 8600ms g ekran kartı var turbocache 256mb 128bıt 1024paylasımlı ama amk oyununa gırılınce bembeyaz ekran gelıyor sonrada esc'ye tıklarsan yada baska bısı edersen hata verıyor ne bok yıcem ?

    Potansiyel Rahatsız # 'yengesini s.kenlerin dizisinin yapıldığı devirde yaşayan mürid '
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    1) Ekran karti driverlerinin en guncelini kur

    2) Oyunun ciktiysa yamasini kur, ki cikmadi :D

    3) Cikan hatayi ss al buraya yukle bakalim neymis

    4) Bu oyunda boyle bi sorunun hele hele bu ekran kartinda cikmamasi lazimdi

    5) Oyun cok guzel ayrica bi yolunu bulup Assasin's Creed oynamalisin haci :D

    6) Nerden aldiysan oyunu git baska Assasin's Creed'le degistir

    Boyle bi hata benim basima hic gelmedi daha fazla yardim edemicem haci 


    I find your lack of faith disturbing.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    işlemcine iyi bak uyuyormu 4ghz istiyordu sanırım benimki calıstırmadı

    bassinyourface
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    SuNNeTcHi_eFhEnDy bunu yazdı:
    -----------------------------

    valla benim arkadas da scarface oynamaya calisirken oluyodu oyle vistada.  Vistayla uyumsuz ama scarface, Assasian's Creed'i bilmem ama

     

    Bu arada bende bi soru sorim konu acilmisken.  Ben win XP'de oynuyorum bu oyunu ama 30 dakka oynuyor sonra hata verip cikiyor .. Dont send demekten biktim :D

    Vami bi cozumu bi fix falan ?


    -----------------------------
    bugra abi crackden kaynaklanıyor o

    al sana yeni crack bi dene bakam :

    http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_assassins_creed.shtml#Assassin's Creed v1.0 [ENGLISH] Fixed EXE

    burdan bulabilirsin..

    End0t0ksiN

    abi sende http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

    burdan baksana minumum'u geçiyormsuun die bi test et bence :)

    [22817//kaanabak]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    oha makiya bak + hddye bak :|

    [22817//kaanabak]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    ben mi yanlış görüyom yoksa orda Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600  çekirdek mı var :)

    ne sistem be ... hocam baban muhtar mı :P 


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    nasıl bi oyun bu böyle ?

    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    End0t0ksiN
    End0t0ksiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    klasörun ıcıne gırıdn beyler orada assasısn creed launcher dx9 var ona tıklauyarak gııtrn her surume göre sanırım orda launcher var ben öyle actım sorun halloldu sagolsun sımdıden ayrıca nurky lan o yukarda pass low fılan varya ozewllıklerı gösteren şeyler var hangı sıteydı o la ? :D

    Potansiyel Rahatsız # 'yengesini s.kenlerin dizisinin yapıldığı devirde yaşayan mürid '
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek
    http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

    ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek
    SuNNeTcHi_eFhEnDy bunu yazdı:
    -----------------------------
    yok abi kendi paramla valla :) .. Ona bi OC cekip 3.9 a yukseltecem bide Geforce 9800 istettim bekliorum  
    -----------------------------
    bendede amd 9600 quad var (h) . bende biraz ucuzlasın 9800 gtx serisinden birini alcam . şuan 9600gt sonic var

    Demiri demirle dövdüler; biri sıcak biri soğuktu, İnsanı insanla kırdılar; biri aç biri toktu. Pir Sultan Abdal
Toplam Hit: 2916 Toplam Mesaj: 10