folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Asus Crosshair IV Formula Yoksa!



Asus Crosshair IV Formula Yoksa!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuratDnz
    MuratDnz's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2008
    Erkek

    hocam pc toplayacağımda "Asus Crosshair IV Formula" ana kart alcam birde bunun "Asus Crosshair III Formula" var , (buna şaşırdım: fakat bu "III" olan asusun sitesinde var "IV" yok nie anlamadım bilen varmı) herneyse Asus Crosshair III Formula almak istiyordumda ancak, türkiyeye daha gelmemiş galiba onun için Asus Crosshair IV Formula var bunu alcam vede işlemci olarakta "AMD Phenom II X6 1055T 2.8GHz / 3.3GHz Turbo Core 9MB Cache İşlemci" alcam sizce nasıl bi fikir verirmisiniz hocalar

    not: bu sisteme en az 1 gb olması açısından nasıl bir ekran kartı önerirsiniz vede cpu soğutma fanı kafam karıştı hangilerini almak açısından

    Alacağım
     Ana Kart: ASUS Crosshair IV Formula AM3 AMD 890FX / SB850 DDR3 200MHz(O.C) Anakart 

    İstediğim Ana Kart ama türkiyede yok:  Asus Crosshair III Formula

    İşlemci: AMD Phenom II X6 1055T 2.8GHz / 3.3GHz Turbo Core 9MB Cache İşlemci

    Ekran Kartı: ASUS HD5770 GDDR5 1GB 128Bit ATI DX11 Ekran Kartı düşündüğüm ekran kartı ?

    Ram : KINGSTON 4GB (2*2GB) KIT Hyperx DDR3 1600MHz CL8 XMP Ram

    sizce şimdi bu sistem nasıl oyun oynanırmı :D

     

    edit: bu alacağım ana kartında : 4 x DIMM, Max. 16 GB, DDR3 2000(O.C.)/1800(O.C.)/1600(O.C.)/1333/1066 ECC,Non-ECC,
    Çift kanal bellek mimarisi ( yani 16 gb kadar ram destekliyor yani öylemi hocam )


    YALAN doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar. güneş yalnızda olsa etrafına ışık saçar.UNUTMA doğruların kaderidir yalnızlık. kargalar sürüyle KARTALLAR yalnız uçar, YAŞIYORUM YİNE ASLAN GİBİ..!------------------------------------------------------------------------------hacklink.info
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    klavye olmadan oynanmaz hacı :P

     

    bence 4 falan yoktur iyice araştır taklaya gelme asus sitesinde olmalı yada farklı bir jenarasyondur baktığın yerde görememişsindir

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MuratDnz
    MuratDnz's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2008
    Erkek

    hackworm bunu yazdı:
    -----------------------------

    klavye olmadan oynanmaz hacı :P

     

    bence 4 falan yoktur iyice araştır taklaya gelme asus sitesinde olmalı yada farklı bir jenarasyondur baktığın yerde görememişsindir


    -----------------------------

    yok hocam ya gerçekte 4 var vatan bilgisayarda http://www.vatanbilgisayar.com/asus-crosshair-iv-formula-crosshair-iv-formula-am3-amd-890fx--sb850-ddr3-200mhz%28o.c%29-anakart/productdetails.aspx?I_ID=47087#divDigerResimler satılıyorda sadece niye orda yok merak ettim / ama asus saten driver konusunda yada farklı konularda bazı şeyleri hep eksik veriyo / forumlarda da araştırdım baya kişi almış bu sistemi :s


    YALAN doğrudan, karanlık aydınlıktan kaçar. güneş yalnızda olsa etrafına ışık saçar.UNUTMA doğruların kaderidir yalnızlık. kargalar sürüyle KARTALLAR yalnız uçar, YAŞIYORUM YİNE ASLAN GİBİ..!------------------------------------------------------------------------------hacklink.info
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    ati 6000 serisi çıkacak onboardla idare et ekimde çıkıyor galiba


    Almanya Fatihi
Toplam Hit: 945 Toplam Mesaj: 4