ASUS EAH4850 Aldım Sizce Nasıl ?
-

Evet arkadaşlar soru belli Vatan Bilgisayardan 1 Adet 500W Power Supply ile %18 indirimle aldım..
Yorumlarınız ?
-
10 numara :D
ASUS sana hic bi problem cikarmaz haci super almisin
Dur lan bi dakka ben 5850 zannetim :3 Olsun o da iyidir, o da 8 numaradir :D
-
şuanda deneme fırsatım olmadı bilgisayarım istanbulda olduğundan işallah 2 gün sonrasında denicem..
-
Sapphire'in özel büyük fanlı 4850 modeli var elimde. O kocaman fan ile 70 dereceyi geçiyordu sıcaklığı. Sonradan üzerine Zalman komple bakır fan taktım da rahata kavuştum. 4850'lerin tek sorunu çok ısınması, onu halledersen çok iyi bir ekran kartıdır.
-
4890 ım geldi aklıma :D
-
bu şimdi ne oluyo
ati radeon hd 4850 mi?
-
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
bu şimdi ne oluyo
ati radeon hd 4850 mi?
-----------------------------tıpkısının aynısı..
hoca ekran kartın güzel hayırlı olsun o soğutucu da çok kraldır he :)
-
SpyBreaK bunu yazdı:
-----------------------------
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------
bu şimdi ne oluyo
ati radeon hd 4850 mi?
-----------------------------tıpkısının aynısı..
hoca ekran kartın güzel hayırlı olsun o soğutucu da çok kraldır he :)
-----------------------------bende his var hd 4850
