folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Asus F3sv Notebook Hakkında Birkaç Soru.



Asus F3sv Notebook Hakkında Birkaç Soru.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Inferius
    Inferius's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Erkek

    Yaklaşım 1 ay önce aldım ilk başlarda pek sorun yoktu ama şu anda hiçbirşey yapmama rağmen 70 derecelerde geziyor makine.

    FlashGet msn ve mozilla açık sadece ve 70 lerde geziyor.Fazlamı bu sıcaklık sizce ? 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    80 C de insanın hücreleri ölüyorsa bence laptop için de 70 C fazla :)

    bak bakalım cpu nu en fazla ne işgal ediyo?


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Inferius
    Inferius's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Erkek

    High Performanceda çalıştırınca 70-75 arası geziyor.

    Battery Saving açınca normal 50-55 arası

     

    En çok firefox işgal ediyor  işlemciyi. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    baktım asusun bu modeline pek ısınma sorunu ile karşılaşılmamış...

    ayrıca laptoplarda ortalam sıcaklığın 30-70 arası olması gayet normaldir

    daha aşırıya gidiyorsa fanı değiştirebilirsin diyeceğim ama yeni almışsın.. yani korkacak bişey yok hoca..

    ayrıca biostan ısıya bak ya da ek bi program kullanrak ısı ölçümü yap.Hatta testler uygula. Oyun oynarken & program çalışırken & müzik dinlerken. Ve internetteki senin modelindeki testlere bak bakalım, ortalama değer eş mi.. Bana göre eş


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Inferius
    Inferius's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Erkek
    Aslında benim bu ür ürünlerde pek şansım yoktur.Nette biraz kontrol ettim aynı makine 70 lerde kullananlar var aslında ortamın sıcaklığınada bağlı sanırım.Şu an bulunduğum ortam aşırı sıcak biraz onunda etkisi var sanırım.Teşekkürler Yardımın için
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek
     o makine yanar

    http://yanduvar.blogspot.com/
Toplam Hit: 961 Toplam Mesaj: 6