Asus M51sn
-
arkadaşlar hala karar veremedim..var mı kullanan bu makineyi. ya da eksisi artısı nedir gören bilen var mı yardımcı olursanız sevinirim. alayım mı.ya da daha iyi bi laptop önerisi olan
-
hic bir eksisi yok birader ben bi kac defa forumda yazdim ama parayi denklesirince düsünmeden gidip alacagim.. 8600 GT den daha iyi bir ekran kartina sahip, ayrica penryn core2duo 2.5 ghz islemcisi de cok saglam..
gözün kapali git al, tabi sony e paran yetiyorsa blueray li FZ31M modelini öncelikle öneriyorum, sonrada asus m51sn
gidip acer, datron, hp alip basina dert alma derim birader..
-
su anda o makineden mesaj yazıyorum,
daha once kullandıgın pcleri bilmem ama bu mükemmel bişet bir notebook olarak.
ufak tefek eksileri var ama onlar görmezden gelinebilir.
kaca alıcağına da bağlı ama...
ben cok memnunum..
-
Pm ilede attım : ) burdada yazim gerçekten harika bir makina linuxde tam verim alamıyorsun ama xp de uçuyor makina : )
O kadar ciddi bir ısınma problemide yok salona gidip 2dk klimanın önünde oturuyorum tekrar buz gibi oluyor notebook
-
salona gidip klimanin önüne mi tutuyorsun :D Muhahahaa abi yeni aldigin belli gözünden sakiniyorsundur varya ekrandaki jelatin bile duruyodur haa!
hos benim de olsa oyle olurdu f3f var takiliyorum, satsam alacam hemen.. en ucuz 1700 civari bulmustum..
-
JaCKaL bunu yazdı:
-----------------------------salona gidip klimanin önüne mi tutuyorsun :D Muhahahaa abi yeni aldigin belli gözünden sakiniyorsundur varya ekrandaki jelatin bile duruyodur haa!
hos benim de olsa oyle olurdu f3f var takiliyorum, satsam alacam hemen.. en ucuz 1700 civari bulmustum..
-----------------------------: ) daha 3 ay oldu : ) o jelatin kendi cıkıncaya kadar asla cıkarmam hep öle bir takıntım var telefon yada başka birşey : ) hepsinde durur nedendir bilmyorum
-
ama 1 sene sonrada baslat-calistir-bilgisayari kapat demeden fisini cekersin, ekrana bise sicrar sallamassin.. ikinci el olarak satmaya karar verirsen yada takas yapmak istersen haberim olsun :D klimalarda falan sogutuyon temiz kullaniyon kacmazz..
-
JaCKaL bunu yazdı:
-----------------------------
ama 1 sene sonrada baslat-calistir-bilgisayari kapat demeden fisini cekersin, ekrana bise sicrar sallamassin.. ikinci el olarak satmaya karar verirsen yada takas yapmak istersen haberim olsun :D klimalarda falan sogutuyon temiz kullaniyon kacmazz..
-----------------------------: ) yok sadece jelatin takıntım var tuşların altında sigara külü vs. vs. doluyordur : ) kapak toz içinde
-
hocam çok saol xp driverlarını vermişsin. ellerine sağlık.. valla bu yorumların üzerine gidip alacam makinayı..oyun kalitesi falan da çok iyi diyorlar zaten..eyw.
-
HyKo bunu yazdı:
-----------------------------
hocam çok saol xp driverlarını vermişsin. ellerine sağlık.. valla bu yorumların üzerine gidip alacam makinayı..oyun kalitesi falan da çok iyi diyorlar zaten..eyw.
-----------------------------: ) istediğin oyun varsa söyle oyniyim videosunu çekim
