Asus M51sn

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HyKo
    HyKo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    arkadaşlar hala karar veremedim..var mı kullanan bu makineyi. ya da eksisi artısı nedir gören bilen var mı yardımcı olursanız sevinirim. alayım mı.ya da daha iyi bi laptop önerisi olan

    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

        hic bir eksisi yok birader ben bi kac defa forumda yazdim ama parayi denklesirince düsünmeden gidip alacagim.. 8600 GT den daha iyi bir ekran kartina sahip, ayrica penryn core2duo 2.5 ghz islemcisi de cok saglam..

        gözün kapali git al, tabi sony e paran yetiyorsa blueray li FZ31M modelini öncelikle öneriyorum, sonrada asus m51sn

        gidip acer, datron, hp alip basina dert alma derim birader..

     

     

     


    choosing my confessions...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qral
    qral's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    su anda o makineden mesaj yazıyorum,

    daha once kullandıgın pcleri bilmem ama bu mükemmel bişet bir notebook olarak.

    ufak tefek eksileri var ama onlar görmezden gelinebilir.

    kaca alıcağına da bağlı ama...

     

    ben cok memnunum..


    bokvarsendegel@hotmail.com iletişim adresim;)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    brK
    brK's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2008
    Erkek

    Pm ilede attım : ) burdada yazim gerçekten harika bir makina linuxde tam verim alamıyorsun ama xp de uçuyor makina : )

     O kadar ciddi bir ısınma problemide yok salona gidip 2dk klimanın önünde oturuyorum tekrar buz gibi oluyor notebook

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    salona gidip klimanin önüne mi tutuyorsun :D Muhahahaa abi yeni aldigin belli gözünden sakiniyorsundur varya ekrandaki jelatin bile duruyodur haa!

    hos benim de olsa oyle olurdu f3f var takiliyorum, satsam alacam hemen.. en ucuz 1700 civari bulmustum..


    choosing my confessions...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    brK
    brK's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2008
    Erkek
    JaCKaL bunu yazdı:
    -----------------------------

    salona gidip klimanin önüne mi tutuyorsun :D Muhahahaa abi yeni aldigin belli gözünden sakiniyorsundur varya ekrandaki jelatin bile duruyodur haa!

    hos benim de olsa oyle olurdu f3f var takiliyorum, satsam alacam hemen.. en ucuz 1700 civari bulmustum..


    -----------------------------

     

    : ) daha 3 ay oldu : ) o jelatin kendi cıkıncaya kadar asla cıkarmam hep öle bir takıntım var telefon yada başka birşey : ) hepsinde durur nedendir bilmyorum

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    ama 1 sene sonrada baslat-calistir-bilgisayari kapat demeden fisini cekersin, ekrana bise sicrar sallamassin.. ikinci el olarak satmaya karar verirsen  yada takas yapmak istersen haberim olsun :D klimalarda falan sogutuyon temiz kullaniyon kacmazz..

    choosing my confessions...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    brK
    brK's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2008
    Erkek

    JaCKaL bunu yazdı:
    -----------------------------
    ama 1 sene sonrada baslat-calistir-bilgisayari kapat demeden fisini cekersin, ekrana bise sicrar sallamassin.. ikinci el olarak satmaya karar verirsen  yada takas yapmak istersen haberim olsun :D klimalarda falan sogutuyon temiz kullaniyon kacmazz..
    -----------------------------

    : ) yok sadece jelatin takıntım var tuşların altında sigara külü vs. vs. doluyordur : ) kapak toz içinde

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HyKo
    HyKo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    hocam çok saol xp driverlarını vermişsin. ellerine sağlık.. valla bu yorumların üzerine gidip alacam makinayı..oyun kalitesi falan da çok iyi diyorlar zaten..eyw.

    ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    brK
    brK's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2008
    Erkek

    HyKo bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam çok saol xp driverlarını vermişsin. ellerine sağlık.. valla bu yorumların üzerine gidip alacam makinayı..oyun kalitesi falan da çok iyi diyorlar zaten..eyw.
    -----------------------------

     : ) istediğin oyun varsa söyle oyniyim videosunu çekim

Toplam Hit: 1159 Toplam Mesaj: 10