Asus S4400d İzlenimlerim
-
pc geleli 2-3 gün oldu freedos geldiği için windows 7 64 bit kurdum genel olarak izlenimleri paylaşmak istedim.
öncelikle tasarım bence gayet başarılı kasa komple alüminyumolduğundan sağlamlık hissi veriyor ekran full hd mat makina ile birlikte win 7 ye uyumlu driver cd si geliyor pc geldiğinden beri
tomb raider
euro truck 2
assasin's creed 3
oyunları denedim
öncelikle şarja takılı değilse bilgisayar takılma donma oluyor oyunlarda
tomb raider i ultra da euro truck u yüksek te ve assasin's i high ta oynadım (niye bilmiyorum ) ısınma ya gelince makina normal de 45-50 arası çalışıyor (istanbul zaten 27 derece) assasin's creed 3 ü 2 saat high ta oynayınca ortalama 79 derece max 82 gördüm (gpu-z sonuçları) oyunlarda normlade zorlanma dahi olmuyor
kasa ya bakarsak eksik deyebileceğim tek şey tüm girişleri normalden daha içerde bundan dolayı biraz zor takılıyor ama alışılır herhalde ilerde
kasada herhangi bir esneme yok
bir de oyun açıkken masanın üstünde kullanmama rağmen hava çıkısı masaya çok yakın olduğundan ısıtıyor masayı bundan doalyı altına kitap koyuyorum tusşar kullanım olarak rahat tuş arka adınlatması gece için düşünülmüş ama göz alıyor bir süre sonra
sonic master hakkında
sonic master cihaz hediye olarak geldi sanki şarkı çalarken alttan gelen şehir seslerini yok etmek için yapılmış onun gibi bir görevi var sadece başka hiçbir kulaklık girişine takılamıyor boyutları farklı yapılmış kullanım kitapçığında da takmayın yazıyor
sanalmarketim.com dan aldım ürünü 3d güvenlik kullanıyorlar zaten ürünü sipariş ettim 40 saat sonra bile ürününüz kargoya verilecektir yazıyordu ki kapı çaldı ve pc yi verdi ama faturası gelmemişti ürün geldikten 1-2 saat sonra aradıalr sanalmarketimden eline geçti mi dedi ürün evet dedi tamam faturayı yolluyorum o zaman dedi bu sabah ta fatura geldi istenilen bir şey varsa ölçüm yapabilirm
-
http://www.kliksa.com/urun/asus-n56vz-s4402h-notebook/901761132 bunu alaydın keşke..
