folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder ASUS X54HR Notebook Hakkında



ASUS X54HR Notebook Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Arkadaşlar http://www.vatanbilgisayar.com/Notebook-Netbook-Tablet/asus-x54hr-sx006r-x54hr-core-i3-2330m-22ghz-4gb-ddr3-500gb-156-dvdrw-1gb-amd-7470m-cam-bt-w7bas/productdetails.aspx?I_ID=60310#allImages adresindeki notebook'u almayı düşüyoruz. Ancak internette incelemesine pek rastlamadım. Bu model kullanan yada, modeldeki parçalar hakkında bilgisi olan varsa ve paylaşırsa sevinirim.


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam, sayfada okuduğum özelliklere göre bir değerlendirme yapabilirim sanıyorum. Öncelikle işlemcisi Sandy Bridge versiyonu. İvy Bridge'ler çıktıktan sonra Sandy Bridge almanın bence anlamı yoktur. Ivy Bridge olan bir modeli önerebilirim. Nasıl anlarım dersen:

    "ASUS X54HR CORE İ3-2330M 2.2GHZ-4GB DDR3-500GB-15.6"-DVDRW-1GB AMD 7470M-CAM-BT-W7BAS" kalın yazdığım 2 yazısı yerine 3 yazanlar Ivy Bridge versiyonlarıdır. Buradan anlayabilirsin.

    Bir ikinci gördüğüm husus, Intel işlemcili bir anakarta AMD ekran kartı takılmasını ben şahsen tercih etmiyorum. Kimileri için tercih nedeni olabilir ancak AMD ekran kartları genellikle AMD işlemcili modeller ile daha uyumlu çalışıyor. Ayrıca ben dizüstü bilgisayarlarda NVIDIA ekran kartı tercih ederim ki, bu benim tamamen kişisel görüşümdür. Üzerindeki ekran kartının özelliklerini sorarsan, 3. sınıf ekran kartı olarak geçen ekran kartlarındandır. Özellikle oyunlarda çok fazla bir performans bekleme. Yapılan testlerde, Battlefield 3 oyununda düşük görüntü ayarlarında kasmış. Yani oyun oynayacaksan kesinlikle tavsiye etmiyorum.

    Ayrıca HDD bilgisi olarak rpm hızını yazmadıkları için o konuda da bir fikrim yok. Ama sen ne için bilgisayar aldığını ve fiyat aralığını söylersen daha iyi yardım alabileceğin kanısındayım.


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Ekran kartı konusunu bende fark ettim ancak makinayı kendim veya kendime almıyorum. Ablamlara alıyorum, eniştemde asus olsun dedi. Fiyat aralığıda maksimumum bu makinanınki kadar.


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Bunun bayaa dandik islemcili olanini kullandim tek begendigim seyi isinmiodu . Ama oda islemciden dolayidir.. Sole bisey soyliyim takoz gibi kasasi var fiyati 1300 lira ayni kasa 700liralik modellerdede kullaniliyor uzun uzun yazamiyorum teldden giriyorum

    destination@tahribat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Bilgisayarı ne amaçla alacağınızı belirtirseniz daha iyi olur. Yani bilgisayarı ne yapmak için alıyorsanız, onu belirtin.


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    RaNGeR bunu yazdı

    Bilgisayarı ne amaçla alacağınızı belirtirseniz daha iyi olur. Yani bilgisayarı ne yapmak için alıyorsanız, onu belirtin.

    hocam oyun oynanmayacak. film, internet, word.


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    hocam aynı paraya

    http://www.mormani.com/urun/d0d90c177f25d6a04e9573d0d990ac17/ASUS-K55VD-SX023D-Intel-Core-i5-3210M-2.6GHz-4GB-500GB-15.6-inc-Notebook

    b
    uradan alabilirsin vatan'dan kat kat ucuz oluyor burası bu i5 zaten ekran kartıda iyidir. bir bak istersen ?


    Hatasız Kod Olmaz... :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    sezeruludag bunu yazdı

    hocam aynı paraya

    http://www.mormani.com/urun/d0d90c177f25d6a04e9573d0d990ac17/ASUS-K55VD-SX023D-Intel-Core-i5-3210M-2.6GHz-4GB-500GB-15.6-inc-Notebook

    b
    uradan alabilirsin vatan'dan kat kat ucuz oluyor burası bu i5 zaten ekran kartıda iyidir. bir bak istersen ?

    eyvallah hocam sağolasın gerçekten makina çok uygunmuş ve donanımda iyi. daha önce buradan alışveriş yapmışmıydın? 


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
Toplam Hit: 961 Toplam Mesaj: 8