Atari 2600 Oyunları
-
arkadaşlar 5 yada 6 yaşındayken bizimkiler almıştı. tvye bağlayıp oynuyordum.
şimdi emilatör filan denişlen eşyler var fakat halledemedim. bilen biri varmı nasıl oynayacağımı
örnek olarak en sevdiğim oyun buydu küçükken .
ve oyunun yapımcısınada bir bakın :)
http://www.youtube.com/watch?v=Ev0_hmee2cM
-
Bu oyuna benzer box oyunu vardı gameboyumda
-
Emülatör: http://javatari.org/ (sadece java kurulu olması yeterli).
ROM: http://coolrom.com/roms/atari2600/
Oyunun adı Boxen fakat yukarıdaki siteden indirilen rom emülatörde çalışmadı. River Raid çalışıyor.
Ekleme
Çalışan rom: http://www.loveroms.com/download/atari-2600/boxen-ariola-pal-/22018
YeniHarman tarafından 12/Kas/14 19:24 tarihinde düzenlenmiştir -
eyvallah dostum
-
canavar gibi bi site vardı tüm oyunları flash olarak eklemişti ordan oynanıyordu... sonradan editlemeye kalmadan buldum konu buydu
http://www.tahribat.com/Forum-Atari-Oyunlarinin-Tamamini-Web-Sitesi-Uzerinden-Oynanabilir-Yapmislar-194429/1/atari/ -
BLank bunu yazdı
canavar gibi bi site vardı tüm oyunları flash olarak eklemişti ordan oynanıyordu... sonradan editlemeye kalmadan buldum konu buydu
http://www.tahribat.com/Forum-Atari-Oyunlarinin-Tamamini-Web-Sitesi-Uzerinden-Oynanabilir-Yapmislar-194429/1/atari/bu linki vermeye girmiştim... arada sıkıldıkça kof 98 atıyorum :)
