folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Atarideki 90 Tank Oyunu



Atarideki 90 Tank Oyunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diener
    diener's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    hacılar bir zamanlar ataride 90 tank oyunu vardı onun bilgisayar içini  olanı yok mu kimsenin elinde ? 

    OYUN BİTİNCE ŞAH DA PİYON DA AYNI KUTUYA KOYULUR... ÜŞENİYORUM ÖYLEYSE YARIN...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    adını hatırlamıyorum ama bi tank oyunu vardı 2 kişi de oynuyorduk böle map yapıyorduk fln :D çok zevkliydi her yeri kiremit yapar oynardık fln 

    onu bulan olursa rep olsa rep verecem ha :D  

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diener
    diener's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    evet PanxeR 2 kişide oynanıyordu bende bikaç atari oyunu var emülatörle çalışıyo içinde 90 tank ta var ama hem 2 kişil yapılmıyo hem de 35.bölümden falan başlıyo ama isterseniz uploadlayıp yollayım 

    OYUN BİTİNCE ŞAH DA PİYON DA AYNI KUTUYA KOYULUR... ÜŞENİYORUM ÖYLEYSE YARIN...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    Oyun burda..

    http://www.romnation.net/srv/download/rom/34706/nes/Super-Tank-Battle-City-Pirate-J-p1.html

    Emülatörü de burdan seçin artık

    http://www.emulator-zone.com/doc.php/nes/


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ooo ne oynardım ben onu ya :D ablamlarla oturup :)

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diener
    diener's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    eyvallah ZoktriP indiriyorum deneyelim bakalım eline sağlık 

    OYUN BİTİNCE ŞAH DA PİYON DA AYNI KUTUYA KOYULUR... ÜŞENİYORUM ÖYLEYSE YARIN...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diener
    diener's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    http://rapidshare.com/files/237226912/atari_oyunlar_.rar.html buyurun beyler burda bayağ bi atari oyunu var tusubasa falan 

    OYUN BİTİNCE ŞAH DA PİYON DA AYNI KUTUYA KOYULUR... ÜŞENİYORUM ÖYLEYSE YARIN...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek
    Ah ah ben babamla ne oynardım :) Hatta özellik falan çıkardı hep ben alırdım oyunu kapatır tek oynardı :D

    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tutum
    tutum's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2007
    Erkek

    tutum tarafından 06/Eki/12 21:47 tarihinde düzenlenmiştir

    https://youtu.be/-bvKwS7GeVs
Toplam Hit: 1668 Toplam Mesaj: 9