Atarideki 90 Tank Oyunu
-
hacılar bir zamanlar ataride 90 tank oyunu vardı onun bilgisayar içini olanı yok mu kimsenin elinde ?
-
adını hatırlamıyorum ama bi tank oyunu vardı 2 kişi de oynuyorduk böle map yapıyorduk fln :D çok zevkliydi her yeri kiremit yapar oynardık fln
onu bulan olursa rep olsa rep verecem ha :D
-
evet PanxeR 2 kişide oynanıyordu bende bikaç atari oyunu var emülatörle çalışıyo içinde 90 tank ta var ama hem 2 kişil yapılmıyo hem de 35.bölümden falan başlıyo ama isterseniz uploadlayıp yollayım
-
Oyun burda..
http://www.romnation.net/srv/download/rom/34706/nes/Super-Tank-Battle-City-Pirate-J-p1.html
Emülatörü de burdan seçin artık
http://www.emulator-zone.com/doc.php/nes/
-
ooo ne oynardım ben onu ya :D ablamlarla oturup :)
-
eyvallah ZoktriP indiriyorum deneyelim bakalım eline sağlık
-
http://rapidshare.com/files/237226912/atari_oyunlar_.rar.html buyurun beyler burda bayağ bi atari oyunu var tusubasa falan
-
Ah ah ben babamla ne oynardım :) Hatta özellik falan çıkardı hep ben alırdım oyunu kapatır tek oynardı :D
-
Toplam Hit: 1668 Toplam Mesaj: 9

