Atarilerde Oynadıgımız Pepsi Oyunu
-
bir yegenim sayılacak kadar komşumun olu var kafamın etini yedi evinde pc olmasına ragmen gidip ateride bu oyunu oynuyormuş elinde olan varmı acaba emulatörlere baktım ama bi türlü bulamadım elinde olan varmı?
-
atari olduuna emin misin ben playstation 1 oyunu olarak biliyorum onu :S
-
varsa oda iş görür :D
Toplam Hit: 1094 Toplam Mesaj: 3
