Atatürk Diyor Ki!!!
-
Çocuklarımıza geleceğin büyükleri gözü ile bakılmalı ve öyle muamele edilmelidir.
Yalnız bir şeye ihtiyacımız vardır:
Çalışkan olmak.
Yaptığımız ve yapmakta olduğumuz devrimlerin amacı, Türkiye Cumhuriyeti halkını tamamen modern ve bütün anlam ve biçimiyle olgun bir topluluk haline getirmektir.
Özgün fikirler uygulandığı an; Türk Ulusu yükselecektir.
Bilim, fen, teknik için Avrupa'ya gidelim, fakat kültürde, yani dilde, ahlakta, sanatta ve hayat anlayışında hep Türk kalalım.
Kadınlarımızı hakiki bir ana görmek istiyorsak, onları erkeğinden fazla okutup yetiştirmeliyiz.
Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim düsüncelerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu yeter.
insanların kişiliğine değer vermeyen ve gelişmelerini kolaylaştırmayan toplumlar yÜkselemezler.
Türk çocuğu ecdadını tanıdıkça, daha büyük işler yapmak için kendinde kuvvet bulacaktır.
Özgürlüğün de, eşitliğin de, adaletin de dayandığı yer ulusun egemenliğidir.
Biz uygarlıktan, bilim ve teknikten güç alırız.
Hürriyet ve bağımsızlık benim karekterimdir.
Cumhuriyeti biz kurduk, onu siz yaşatacaksınız.
Her gelişmenin ve kurtuluşun anası hürriyettir.
Öğrenciye, her ne yaşta olursa olsun geleceğin büyüğü gözü ile bakmalı ve öyle davranılmalıdır.
Okul; genç kafalara, insanlığı, saygıyı, ulusu ve ülkeyi sevmeyi, bağımsız yaşamayı öğretir. -
Atamızın Bütün DüşünceLeri Harikaydı, 4/4
-
ÇOK YÜCE BİR İNSAN .. Dünyaya bidaha zor gelecik insan..
-
Biz çalışıyoruzda ne oluyor Türkiyede gereken ilgi yok Herzaman habarlerde duymuyormuyuz amerikadaki türk doktoru şunu yaptı diye Ahh atam ahh Eskisi gibi gençlere önemmi veriliyor%52 işsiz
Toplam Hit: 920 Toplam Mesaj: 4
