Ataturk Köşesi Script ????
-
Kendi siteme ataturk köşesi kurmak istiyorum fakat fazla zamanın ve vaktim yok ve bir ataturk köşesi scripti olan var mı? kendi hazırladığınızda varsa olur yani biraz detaylı olsun bir çook bölümü olsun yeter bana . . .
teşekkürler . . .
-
yok mu?
-
Bu işin scripti mi olur? Phpbb foruma Atatürk scripti modülümü yazmışlar :D Scripti kurunca Atatürk köşesi açılıyor falan hasbinallah.Yapacaksan sayfayı kendin tasarlar koyarsın html olur şu olur bu olur.Bunu bile hazır arıyorsan hiç yapma daha iyi.
-
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
Bu işin scripti mi olur? Phpbb foruma Atatürk scripti modülümü yazmışlar :D Scripti kurunca Atatürk köşesi açılıyor falan hasbinallah.Yapacaksan sayfayı kendin tasarlar koyarsın html olur şu olur bu olur.Bunu bile hazır arıyorsan hiç yapma daha iyi.
-----------------------------ben mod demedim.
hazırlayan varsa dosyalarını banada versin dedim . . .
understand ??
-
manyakusta bunu yazdı:
-----------------------------FireX bunu yazdı:
-----------------------------
Bu işin scripti mi olur? Phpbb foruma Atatürk scripti modülümü yazmışlar :D Scripti kurunca Atatürk köşesi açılıyor falan hasbinallah.Yapacaksan sayfayı kendin tasarlar koyarsın html olur şu olur bu olur.Bunu bile hazır arıyorsan hiç yapma daha iyi.
-----------------------------ben mod demedim.
hazırlayan varsa dosyalarını banada versin dedim . . .
understand ??
-----------------------------http://nightmare.ws.tc/ bak buraya :P
-
manyakusta bunu yazdı:
-----------------------------Kendi siteme ataturk köşesi kurmak istiyorum fakat fazla zamanın ve vaktim yok ve bir ataturk köşesi scripti olan var mı? kendi hazırladığınızda varsa olur yani biraz detaylı olsun bir çook bölümü olsun yeter bana . . .
teşekkürler . . .
-----------------------------
evt hoca sen script istemiyorsun :P -
simdi guzel kardesim sana cok guzel bir sekilde aciklayim bir tek ataturk ile ilgli degil baska konularla ilgilede kullanirsin...
oncelikle;
http://images.google.com.tr/images?hl=tr&q=ataturk&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi
adresine girip burdan bilimumu resimlerin hepsini aliyorsun harddisk ine sonrahttp://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=web+wizard+gallery&btnG=Google%27da+Ara&meta=
bunu temin ediyorsun al sana fistik gibi ataturk kosesi... html galeri yapiyor sectigin resimlerle ve istedigin her resime istedigin her aciklamayi yazabiliyorsun.
-
Dostum aspindir.com a gir. oradan imaj-resim galerilerine bak.
Hadi o zor geldi diyelim
http://www.aspindir.com/Goster/4267
buraya bak.Ben sitemde kullanıyorum.Atatürk köşesi bende de mevcut.
http://www.teorik.net/view.asp
Basit zaten.Sende geliştirebilirsin
-
blackhammer bunu yazdı:
-----------------------------simdi guzel kardesim sana cok guzel bir sekilde aciklayim bir tek ataturk ile ilgli degil baska konularla ilgilede kullanirsin...
oncelikle;
http://images.google.com.tr/images?hl=tr&q=ataturk&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi
adresine girip burdan bilimumu resimlerin hepsini aliyorsun harddisk ine sonrahttp://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=web+wizard+gallery&btnG=Google%27da+Ara&meta=
bunu temin ediyorsun al sana fistik gibi ataturk kosesi... html galeri yapiyor sectigin resimlerle ve istedigin her resime istedigin her aciklamayi yazabiliyorsun.
-----------------------------atatürk köşesi resimlerden mi? oluşur sadece hem o kadar çook zamanım yok ben birz detaylı olsun dedim.
ama ilgin için sağol
