folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Ataturk Köşesi Script ????



Ataturk Köşesi Script ????

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyakusta
    manyakusta's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Kendi siteme ataturk köşesi kurmak istiyorum fakat fazla zamanın ve vaktim yok ve bir ataturk köşesi scripti olan var mı? kendi hazırladığınızda varsa olur yani biraz detaylı olsun bir çook bölümü olsun yeter bana . . .

     

    teşekkürler . . .


    İmza . . .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyakusta
    manyakusta's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    yok mu?

    İmza . . .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Bu işin scripti mi olur? Phpbb foruma Atatürk scripti modülümü yazmışlar :D Scripti kurunca Atatürk köşesi açılıyor falan hasbinallah.Yapacaksan sayfayı kendin tasarlar koyarsın html olur şu olur bu olur.Bunu bile hazır arıyorsan hiç yapma daha iyi.

    λ
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyakusta
    manyakusta's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu işin scripti mi olur? Phpbb foruma Atatürk scripti modülümü yazmışlar :D Scripti kurunca Atatürk köşesi açılıyor falan hasbinallah.Yapacaksan sayfayı kendin tasarlar koyarsın html olur şu olur bu olur.Bunu bile hazır arıyorsan hiç yapma daha iyi.
    -----------------------------

     

    ben mod demedim.

     

    hazırlayan varsa dosyalarını banada versin dedim . . .

     

    understand ??


    İmza . . .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek
    manyakusta bunu yazdı:
    -----------------------------

    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------
    Bu işin scripti mi olur? Phpbb foruma Atatürk scripti modülümü yazmışlar :D Scripti kurunca Atatürk köşesi açılıyor falan hasbinallah.Yapacaksan sayfayı kendin tasarlar koyarsın html olur şu olur bu olur.Bunu bile hazır arıyorsan hiç yapma daha iyi.
    -----------------------------

     

    ben mod demedim.

     

    hazırlayan varsa dosyalarını banada versin dedim . . .

     

    understand ??


    -----------------------------

    http://nightmare.ws.tc/ bak buraya :P


    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    manyakusta bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kendi siteme ataturk köşesi kurmak istiyorum fakat fazla zamanın ve vaktim yok ve bir ataturk köşesi scripti olan var mı? kendi hazırladığınızda varsa olur yani biraz detaylı olsun bir çook bölümü olsun yeter bana . . .

     

    teşekkürler . . .


    -----------------------------
    evt hoca sen script istemiyorsun :P

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek

    simdi guzel kardesim sana cok guzel bir sekilde aciklayim bir tek ataturk ile ilgli degil baska konularla ilgilede kullanirsin...

     oncelikle;

    http://images.google.com.tr/images?hl=tr&q=ataturk&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi

    adresine girip burdan bilimumu resimlerin hepsini aliyorsun harddisk ine sonra

    http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=web+wizard+gallery&btnG=Google%27da+Ara&meta=

    bunu temin ediyorsun al sana fistik gibi ataturk kosesi... html galeri yapiyor sectigin resimlerle ve istedigin her resime istedigin her aciklamayi yazabiliyorsun. 


    ph"nglui mglw"nafh cthulhu r"lyeh wagh"nagl fhtagn
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Dostum aspindir.com a  gir. oradan imaj-resim galerilerine bak.

    Hadi o zor geldi diyelim

    http://www.aspindir.com/Goster/4267

     

    buraya bak.Ben sitemde kullanıyorum.Atatürk köşesi bende de mevcut.

    http://www.teorik.net/view.asp 

    Basit zaten.Sende geliştirebilirsin


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyakusta
    manyakusta's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    blackhammer bunu yazdı:
    -----------------------------

    simdi guzel kardesim sana cok guzel bir sekilde aciklayim bir tek ataturk ile ilgli degil baska konularla ilgilede kullanirsin...

     oncelikle;

    http://images.google.com.tr/images?hl=tr&q=ataturk&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi

    adresine girip burdan bilimumu resimlerin hepsini aliyorsun harddisk ine sonra

    http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=web+wizard+gallery&btnG=Google%27da+Ara&meta=

    bunu temin ediyorsun al sana fistik gibi ataturk kosesi... html galeri yapiyor sectigin resimlerle ve istedigin her resime istedigin her aciklamayi yazabiliyorsun. 


    -----------------------------

     atatürk köşesi resimlerden mi? oluşur sadece hem o kadar çook zamanım yok ben birz detaylı olsun dedim.

    ama ilgin için sağol


    İmza . . .
Toplam Hit: 1902 Toplam Mesaj: 9