Ati Catalyst Yüklenmiyor ?
-
Roden x1950 pro ekran kartım var şuan ati catalyst 6.9 versiyonunu kullanıyorum atinin sitesindne güncel catalyst 7.2 indirdim kurmak istedim. hepsi kuruldu sorun vermedi pcyi yeniden başlattım pc açılmadı .. son çalışan en iyi yapılandırmada çalıştırdım yine aynı eski sürücüye döndü tekrar yükledim aynı sorun.. bunu nasıl çözebilirim ?
-
Büyük ihtimal driverı tanımıştır o fakat control centerı güncellememiştir...
Buda problem cıkartmayacaktır...
-
tşk...
Toplam Hit: 1256 Toplam Mesaj: 3
