folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ati Mi Nvidia Mı? Ya Da Crossfire Mı? SLI Mı?



Ati Mi Nvidia Mı? Ya Da Crossfire Mı? SLI Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    Başlık gayet acıklayıcı sanırım..

    Yeni bi anakart alacağımda üstünde amd phenom işlemci olacak

    hangi özelliklisini almamı önerirsiniz?


    Yapay zeka, zeka değildir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spybreak
    spybreak's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    HD 4870 alıp CF yapmanı tavsiye ederim.. eski versiyonlarında shuttering denen bi olay vardı fpsyi falan düşürüodu.. artık öle bişey yokmuş halletmişler yani.. ki şu anda en iyi performans 4870te param olsa ben öle yapardım (:

    REMEMBER! RESPECT IS EVERYTHING
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    SpyßreaK bunu yazdı:
    -----------------------------
    HD 4870 alıp CF yapmanı tavsiye ederim.. eski versiyonlarında shuttering denen bi olay vardı fpsyi falan düşürüodu.. artık öle bişey yokmuş halletmişler yani.. ki şu anda en iyi performans 4870te param olsa ben öle yapardım (:
    ----------------------------

    hoca dediğin karta baktım da yanlış bakmadıysam 350$  falan diyodu  :|

    o kadar para bende nerde :|

    ya zaten şimdi Crossfire ya da SLI kullanmayacağım 

    sadece ilerde kullanmak istesem hangisi daha çok işime gelir diye ve nvidia mı ati mi daha iyi diye soruyorum ;)

    yine de sağolasın ilgin için 


    Yapay zeka, zeka değildir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    Her zaman tercihim Nvidia SLI 'Dır . :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek
    crossfire da sorunlar çıktını gördüm  1-2 denememde  SLI da ise hiç bi problem olmadı :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    slı crossfire bazen uğraşsan bile sorun çıkarabiliyor.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Desert-Tiger
    Desert-Tiger's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    bana kalırsa sapphire marka nvidia geforce 8800gts 512mb 256bit pcı express ekran kartı al biraz tuzlu ama süper performanslı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    venom88
    venom88's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2008
    Erkek
    Crosfire tabiki nedenmi 2 ekran kartıyla sli yaptın eğer oyun sli desteklemiyorsaki genelde oyunlarda böle bir desteği bulamazsın 2 ekran kartı değil 1 ekran kartı performansı alırsın diğer yandan crosfire da oyunun böle bir destek sağlaması gerekmiyor zira ati bunu tamamen donanımsal olarak yapıyor bazı oyunlarda crosfire istenilen performansı veremiyebiliyor ama bunuda hatırlatmak lazım şu an için ati mi nvidia mı dersen şu anda ati derim 4k serisi ekran kartları resmen piyasayı alt üst etti 200 dolarlık ekran kartı atinin 300 dolardan fazlaya satılan kartlarıyla 4870 ise 300 dolarlık fiyatıyla 600 dolara satılan ekran kartını geçebiliyor.

    Venom88 burdaydı.[Cevapını duymak istemeyeçeğin soruları sorma,sormak istemiçeğin sorulara cevap arama]
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    venom88 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Crosfire tabiki nedenmi 2 ekran kartıyla sli yaptın eğer oyun sli desteklemiyorsaki genelde oyunlarda böle bir desteği bulamazsın 2 ekran kartı değil 1 ekran kartı performansı alırsın diğer yandan crosfire da oyunun böle bir destek sağlaması gerekmiyor zira ati bunu tamamen donanımsal olarak yapıyor bazı oyunlarda crosfire istenilen performansı veremiyebiliyor ama bunuda hatırlatmak lazım şu an için ati mi nvidia mı dersen şu anda ati derim 4k serisi ekran kartları resmen piyasayı alt üst etti 200 dolarlık ekran kartı atinin 300 dolardan fazlaya satılan kartlarıyla 4870 ise 300 dolarlık fiyatıyla 600 dolara satılan ekran kartını geçebiliyor.
    ----------------------------

    bilmediğim şeyleri öğrenince kendimi mutlu hissediyorum

    sağol hocam


    Yapay zeka, zeka değildir.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    phoneix
    phoneix's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2008
    Erkek
    hajilar nvdia yeni chipleriyle başı dertte atinin sürekli fiyat indirimi bir çok ekran kartı üreticisini iflasa sürüklemedi iflas ettirdi pazardan çekti nvdiaya böle bir darbe zor tabi ama Atı işi biliyor bence her iki firmanın da eş düzey iki kartınıda kullandım birsi diğerinden daha iyi demek gerçekten çok büyük haksızlık olur çünki gerçekten oyunlara göre yani oyundan oyuna değişiyo performans ama sankimmm:Dati küçükbir adım ilerde gibi
Toplam Hit: 1532 Toplam Mesaj: 10