Ati Mi Nvidia Mı? Ya Da Crossfire Mı? SLI Mı?
-
Başlık gayet acıklayıcı sanırım..
Yeni bi anakart alacağımda üstünde amd phenom işlemci olacak
hangi özelliklisini almamı önerirsiniz?
-
HD 4870 alıp CF yapmanı tavsiye ederim.. eski versiyonlarında shuttering denen bi olay vardı fpsyi falan düşürüodu.. artık öle bişey yokmuş halletmişler yani.. ki şu anda en iyi performans 4870te param olsa ben öle yapardım (:
-
SpyßreaK bunu yazdı:
-----------------------------
HD 4870 alıp CF yapmanı tavsiye ederim.. eski versiyonlarında shuttering denen bi olay vardı fpsyi falan düşürüodu.. artık öle bişey yokmuş halletmişler yani.. ki şu anda en iyi performans 4870te param olsa ben öle yapardım (:
----------------------------hoca dediğin karta baktım da yanlış bakmadıysam 350$ falan diyodu :|
o kadar para bende nerde :|
ya zaten şimdi Crossfire ya da SLI kullanmayacağım
sadece ilerde kullanmak istesem hangisi daha çok işime gelir diye ve nvidia mı ati mi daha iyi diye soruyorum ;)
yine de sağolasın ilgin için
-
Her zaman tercihim Nvidia SLI 'Dır . :D
-
crossfire da sorunlar çıktını gördüm 1-2 denememde SLI da ise hiç bi problem olmadı :)
-
slı crossfire bazen uğraşsan bile sorun çıkarabiliyor.
-
bana kalırsa sapphire marka nvidia geforce 8800gts 512mb 256bit pcı express ekran kartı al biraz tuzlu ama süper performanslı
-
Crosfire tabiki nedenmi 2 ekran kartıyla sli yaptın eğer oyun sli desteklemiyorsaki genelde oyunlarda böle bir desteği bulamazsın 2 ekran kartı değil 1 ekran kartı performansı alırsın diğer yandan crosfire da oyunun böle bir destek sağlaması gerekmiyor zira ati bunu tamamen donanımsal olarak yapıyor bazı oyunlarda crosfire istenilen performansı veremiyebiliyor ama bunuda hatırlatmak lazım şu an için ati mi nvidia mı dersen şu anda ati derim 4k serisi ekran kartları resmen piyasayı alt üst etti 200 dolarlık ekran kartı atinin 300 dolardan fazlaya satılan kartlarıyla 4870 ise 300 dolarlık fiyatıyla 600 dolara satılan ekran kartını geçebiliyor.
-
venom88 bunu yazdı:
-----------------------------
Crosfire tabiki nedenmi 2 ekran kartıyla sli yaptın eğer oyun sli desteklemiyorsaki genelde oyunlarda böle bir desteği bulamazsın 2 ekran kartı değil 1 ekran kartı performansı alırsın diğer yandan crosfire da oyunun böle bir destek sağlaması gerekmiyor zira ati bunu tamamen donanımsal olarak yapıyor bazı oyunlarda crosfire istenilen performansı veremiyebiliyor ama bunuda hatırlatmak lazım şu an için ati mi nvidia mı dersen şu anda ati derim 4k serisi ekran kartları resmen piyasayı alt üst etti 200 dolarlık ekran kartı atinin 300 dolardan fazlaya satılan kartlarıyla 4870 ise 300 dolarlık fiyatıyla 600 dolara satılan ekran kartını geçebiliyor.
----------------------------bilmediğim şeyleri öğrenince kendimi mutlu hissediyorum
sağol hocam
-
hajilar nvdia yeni chipleriyle başı dertte atinin sürekli fiyat indirimi bir çok ekran kartı üreticisini iflasa sürüklemedi iflas ettirdi pazardan çekti nvdiaya böle bir darbe zor tabi ama Atı işi biliyor bence her iki firmanın da eş düzey iki kartınıda kullandım birsi diğerinden daha iyi demek gerçekten çok büyük haksızlık olur çünki gerçekten oyunlara göre yani oyundan oyuna değişiyo performans ama sankimmm:Dati küçükbir adım ilerde gibi
