Ati Radeon 9250 Windows 7 Driver Arıyorum
-
hocalar ati radeon 9250 windows 7 driver arıyorum
-
9200 e çok aramıştım bulamamıştım mecbur xpye dönmüştüm
-
xp driveri yüklemeyi denedinmi hocam?
-
hayaletkurt bunu yazdı:
-----------------------------
xp driveri yüklemeyi denedinmi hocam?
-----------------------------
denedim halen soru işareti var -
şöyle bişey buldum işini görür umarım
http://rapidshare.com/files/382235790/ati_9250_windows_7_driver.rar.html
Şifre: www.bilgisayarforumu.com -
SpyBreaK bunu yazdı:
-----------------------------şöyle bişey buldum işini görür umarım
http://rapidshare.com/files/382235790/ati_9250_windows_7_driver.rar.html
Şifre: www.bilgisayarforumu.com
-----------------------------indirdim içinde setupu ben göremedim
-
bayyx1 bunu yazdı:
-----------------------------
SpyBreaK bunu yazdı:
-----------------------------şöyle bişey buldum işini görür umarım
http://rapidshare.com/files/382235790/ati_9250_windows_7_driver.rar.html
Şifre: www.bilgisayarforumu.com
-----------------------------indirdim içinde setupu ben göremedim
-----------------------------aygıt yöneticisinden kurmayı dene
-
Dostum Drivermax kur. O senin ekran kartına uygun en güncel driveri bilgisayarına indiriyor. Free üyelik al sonra da pcnde driver taraması yaptır. Ordan ekran kartını seçersin. Önce torrent gibi 100-200kblik bisi iniyo sonra asıl driveri indiriyorsun onunla. Tavsiye ederim. Kesin bulur ;)
-
http://www.dosya.tc/server15/rsV5v0/RADEON9250Drivers.zip.html
sonunda bu sorunu olan arkadaşlara yardımcı olmak için yabancı tüm siteleri 1 hafta arayarak lasım olan drıver ı buldum şifre felan yok ındırın rardan cıkartın aygıt yonetıcısınden elle yukleme yapın ındırdıgınız dosyayı secın ve yuklenecek hadı kolay gelsın asagıdakı rd yazan soru ısaretı cıkabılır ama bende sorun yapmadı kolay gelsın -
pc kapatıp acın o hatada ortadan kalkıyor
