folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ati Radeon Open Gl Destegini Acmak?



Ati Radeon Open Gl Destegini Acmak?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek

    Radeon ekran kartlarında opengl destegini nasıl acıcam arkadaslar.Yada yükleyebilecegim bir yer varmı.Opengl destekli oyunları acamıyorum yada actıgımda acayip kasıyo ?


    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    Zaten açıktır.Bu özelliği daha çok oyun ayarlarından bulabilirsin.Ayrıca Ati'lerin her zaman OpenGL desteği daha yüksektir.

    Ekran kartı modelini yazarsan yardımcı olabilirim. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Hoca adam banlanmis cvp veremez artik :D

    ATi almayin, aldirmayin. nVidia herzaman :D

    + OpenGL'yi naapcan, DirectX 3D varken 


    I find your lack of faith disturbing.
Toplam Hit: 1455 Toplam Mesaj: 3