Ati Radeon Open Gl Destegini Acmak?
-
Radeon ekran kartlarında opengl destegini nasıl acıcam arkadaslar.Yada yükleyebilecegim bir yer varmı.Opengl destekli oyunları acamıyorum yada actıgımda acayip kasıyo ?
-
Zaten açıktır.Bu özelliği daha çok oyun ayarlarından bulabilirsin.Ayrıca Ati'lerin her zaman OpenGL desteği daha yüksektir.
Ekran kartı modelini yazarsan yardımcı olabilirim.
-
Hoca adam banlanmis cvp veremez artik :D
ATi almayin, aldirmayin. nVidia herzaman :D
+ OpenGL'yi naapcan, DirectX 3D varken
Toplam Hit: 1455 Toplam Mesaj: 3
