Atomlu Laptopa Para Verilir Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Mürit kardeşler Kardeşimin işi icabı  (aile hekimi oldu , bölgesinin veritabanınını tutması için ) Önümüzdeki günlerde bir laptop almam icap ediyor. Planlanan işi veri tabanınıa veri girmek olacak  sırf bunun için kullanılacaksa yeterli olur diye düşünüyorum da ... İlerde başka işler de yüklenirse nolur diye diye düşünüyorum.. Kendine bakarsan hemşirede kalacağı için ucuz istiyor da .. Bana kalırsa en fazla altı ayda veri tabanı girilir de bilgisayar kendine kalır ... Doktor dediğime bakmayın zengin değil kendisi 

     

    Atomlu alptoplar 800 civarında ekranları 10"

     

    Ürün KoduMINIC J100 
    Açıklama 
    MenşeiİTHAL   
    Garanti24 
    Özellikler
    CPU TeknolojisiIntel® Atom™ Islemci
    CPU Hızı1.6 GHz
    CPU NumarasıN270
    CPU Bus Hızı533 MHz
    CPU Ön Bellek512 KB
    RAM Kapasitesi1024MB
    RAM TipiDDR2
    HD Kapasite160 Gb
    Ekran Boyu(inch)10 .2 "
    Maksimum Çözünürlük1024*600
    Mobil ÖzelliklerKamera, Kart Okuyucu, Wireless
    İşletim SistemiWindows XP HOME Ed. TR
    Ağırlık (Kg)1.3 KG

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    alternatif olarak düşündüğüm  

    CREA NU-54E CORE 2 DUO T5450 1.66Ghz 2GB 160GB TAŞINABİLİR BİLGİSAYAR ( PARLAK EKRAN ) 

    1100 civarında

    İŞLEMCİIntel® Core™2 Duo İşlemci T5450 (1.66 GHz)
    MONİTÖR15.4" WXGA (1280x800) Glare Type
    YAZILIMWindows® Vista Home Basic TR
    EKRAN KARTI256MB Intel® X3100 O/B Ekran Kartı
    BELLEK1 GB DDR2 667 MHz RAM SODIMM
    ODDDVD-RW Super Multi
    HDD160 GB SATA 2.5" HDD
    WIRELESSWireless Kablosuz Erişim
    HDMIHDMI Port
    KART OKUYUCUKart Okuyucu
    WEB KAMERA1.3 MP Web Cam
    KLAVYETürkçe Q Klavye
    SES KARTIHigh Definition Stereo Ses Sistemi
    BLUETOOTHBluetooth

     

     


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    hocam bu pc'yi yapan firmanın RAM cimriliğimi var. Bişey yapamassın bu ramlarla. Benim pc 3 gb ram mevcut. Sırf 1 küsürünü vista yiyor. 512 ila 1 arasıda yüksek işlem yaptığım zaman da ekran kartı yiyor yani bana ortalama 1.5 - 2 gb arası ram kalıyor
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek
    RAm konusunda haklısın tabi ki ... Aslında vistayı kaldırıp XP yükleyebiliriz ya  da ram çakacaz diycem ama ram de bir yere kadar kardeş... Vista açılana kadar dişini çektir daha  ii

    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
Toplam Hit: 1077 Toplam Mesaj: 3