Autocad 2004"De Çizgi Sitili Sorunu.Acil
-
Arkadaşlar Autocad de başka bir makinadan gelen Projede "pissu" olarak kayırlı "----)----)----)---" şeklinde tanımlı bir çizgi sitili fakat bu kendi makinamdaki autcad de mevcut deil.. Acaba Bu çizgi sitilini kendi makinama nasıl geçiririm.Benimiçin çok önemli bilenler varsa lütfen yardimci olun..Teşekkürler
Toplam Hit: 781 Toplam Mesaj: 1
