folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Autocad 2009 Crack Lazım (İstek)



Autocad 2009 Crack Lazım (İstek)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Excel
    radres
    radres's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    internete baktım bulamadım müritler elinde olan varmı ?


    valar morghulis ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    BURADAN indirebilirsin. Kendi kullandığım Crack. Dosyasnın içerisinde serial ve crack mevcuttur. Yüklemede bana ait. Çalışmama gibi bir şansı yok.

    Klasörün adı Autodesk AutoCAD 2009 Crack' di. Hotfile silmesin diye AAC[2009]C olarak yükledim... :)


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Excel
    radres
    radres's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    tamam hocam teşekkür ettim ...


    valar morghulis ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Rica ederim... :)


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Excel
    radres
    radres's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    hocam request code yapıştırıp generate dediğimde internal error diye bi pencere açılıyor

    tam olarak şu yazı çıkıyor  "internal error #1 - Please be sure the app is runing and on the license screen! "

    *   keygeni tek başına çalıştırdım  ...

    *   önce keygen sonra autocadı çalıştırdım ...

    *   önce autocad sonra keygeni çalıştırdım ...

    64 bit olmasıyla alakalı olabilirmi ...


    valar morghulis ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Ben 32Bit ve 64Bit' e kurdum. Sorun yaşamadım. AutoCad' in kurulumu sırasında not defterindeki seriali gireceksin. Kurulum bittikten sonra AutoCad' i ve Crack' i açacaksın. AutoCad' i açtığında aktivasyon penceresi açlılacak. Request Code bölümündeki kodu kopyalayıp Crack' in Request Code bölümüne yapıştıracaksın. Otomatik olarak sana Auth Code bölümünde uzun bir kod verecek. Onu kopyalayacaksın. Daha sonra AutoCad' in aktivasyon penceresinde Enter an activation code' yi seç ve paste the activation code' yi seç. Aşağıda açılan pencereye kopyaladığın kodu yapıştır. Next dedikten sonra işlem tamamdır.

    Bukadar ince anlatmama rağmen hala yapamam dersen ekran görüntüsü koyayım :D Ekran görüntüsüne rağmen yapamam dersen sana yapacak birşeyim yok artık :D


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Excel
    radres
    radres's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    torrentten verilen keygen dosyalarını indirdim ... aynı keygen programının 32 ve 64 bit olanlarını ayrı vermiş ... 64 bit için olanı kullanınca sorunsuz hallettim ... ekran görüntüsüne gerek kalmadı  :D ...

     

    sorunumla ilgilenip uğraştığın için teşekkürler dostum :) ...


    valar morghulis ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Ben bu dosyayı hem 32Bit' de hemde 64Bit' de kullandım :D Çok ilginç yav :D Rica ederim kardeşim nedemek :)


    .
Toplam Hit: 5370 Toplam Mesaj: 8