Autocad 2010 Döküman ( İstek )
-
arkadaşlar elinde olan varsa bi paylaşımda bulunursa çıok müteşekkir kalırım :)
-
sevgili hocam, autocad eğitim seti var işini görür mü fakat 2010 değil yalnız baktım hemen hiç farkı yok aynı şeyler...
-
up
-
Döküman derken kastın nedir ?
-
kartalenes bunu yazdı:
-----------------------------Döküman derken kastın nedir ?
-----------------------------ustadım böyle ikonların ne işe yaradığını anlatabilcek bişe :)
-
http://s2.dosya.tc/server11/EweqB2/zone.rar.html
burda elimde olanlar var bazı şeyler yok sanırım bakmadım tam.. dersi geçmiştim ama bunlara hiç bakmadım ben okuyarak anlayamam kurcalamam lazım dostum bence sende öyle başla ;) 2008,2009,2010 bunlar hepsi birbirine benziyor zaten.. diğerlerini kullanmadım ama onlarda benzerdir başlangıç için takıldığın yerde pm :)
-
eywllh üstadım vizelerde normalde proje gbi bişe yaptırıyodu bu sene sınav dedi hocamız . onuda son ders dıyınce :) finaller için bayağı öğrenmem gerek allahtan daha önce solidworks öğrendiğimizden kolay geliyo acıksacı :)
-
