Autocad Çizim Ücretleri Hakkında
-
arkadaşlar alanım inşaat ve autocad kullanıcısıyım özel bi firmada teknik ressam olarak çalışıyorum ama malum hayat şartları dışarı iş yapmak istiyorum bu şekilde dışarı çizim yapan bi arkadaş varsa nasıl çalışıldığı hakkında bi bilgi verebilirmi yani metrekare üzerinden mi çalışılıyo eğer öleyse metrekaresi nekadar piyasası nedir acaba?teşekkürler..
-
Benim sitede s mod var bidene iyi anlıyo ondan inş müh. istenrsen adresi pm atam
-
olur sevinirim yardımcı olursan
Toplam Hit: 1757 Toplam Mesaj: 3
