Autorun Cd Yapımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NightShower
    NightShower's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    Autorun Cd yapımı hakkında bilgisi olan varmı?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alikadir
    alikadir's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    abi dergi dc leri varya mesela chip , pcnet falan onların autron ları var onlara kendi simgeni vap ve içindekileri kendine göre düzenle simgenin ismini kendi yaptığın simgenin ismini ver index dosyasının yerine açılmasını istediğin dosyanın ismini gir ve cd nin içine at sonra cd yi yaz ve dene mutlaka olması lazım


    ..:: AKLININ SINIRLARINI ZORLAMAYAN BAŞARILI OLAMAZ.. einstein ::..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KIZILYILDIZ
    KIZILYILDIZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2003
    Erkek

    takılınca otomatik açılan cd' lerden bahsediyorsan:


    notepad'i açıp.


    [autorun]
    open=autorun.exe
    icon=autorun.ico


    yaz. Dosyayı autorun.inf olarak kaydedip cd nin kök dizinine atarsan autorun.exe (tabi bu senin yaptığın bir program olacak) açılır. autorun.ico dosyasıda cd' yi taktığında görünecek simgedir. Tabi isimler keyfe göre değişebilir. Dosyanın adı autorun.inf olsun yeter.


    Bunun örneklerini otomatik açılan birçok cd' de görebilirsin zaten.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azrak
    azrak's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Auto Cd diye bi program var veya Kolay Autorun diye program var 2 side türkçe çok kolay kullanımlı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorcerer
    sorcerer's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2003
    Erkek

    notepad i açıp


    [autorun]
    open=autorun.exe
    icon=autorun.ico


    bunları yazmaktan daha kolay olacagını zannetmiorum...


    Coco cola gibiyim hayatın tadıyım, rocco gibiyim çok şekerim, albeniyim bahanem çok, çikolatalı gofretim beni sevmeyen yok!...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KIZILYILDIZ
    KIZILYILDIZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2003
    Erkek
    onun için de program kurulur mu ya
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NightShower
    NightShower's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Veridğiniz progamda yapılıyor yapılmasına ama cd yi boot ederken demo olduğu için demo ekranlar geliyor.


    info dosyasını yazmada bir problem yok ama chip in exe sini kullanırsam eğer chip exe nin iconları aynı kalıyor. Bu cd profesyinel anlamda olacağı için ikiside kesin çözüm değil şuan.Bunları zaten denedim.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NightShower
    NightShower's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Easy HTML Autorun Builder full


    CDStart Dummy! Full


    programlarını bulursanız çok sevinirim.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek
    http://mmb.mediachance.com/index.html burdan multimedia builderı indir serialini/crackini bulursun zaten. bu en iyisi.

    ftw
Toplam Hit: 3142 Toplam Mesaj: 9