Avast! 7 Beta
-
avast! 7 Beta versiyonu çıktı.
Bu versiyonla birlikte bekleyeceğiniz özellikler:
* Yeni kurulum paketi
* UI düzenlemesi
* FileRep hizmeti (cloud basedbulut tabanlı)
* Streaming güncellemeler
* Sandbox & Autosandbox geliştirildi
* Tarayıcı koruması geliştirildi
* Bilgisayarla problemi olan yakınlarınıza daha kolay yardımcı olabilmeniz için uzaktan erişim desteği
* Destek aleti
* Export/Import settings
* Ekran koruyucu düzenlemesi
* Win8 Developer Preview’de yürütülebilir
* Ve güvenlikle ilgili daha birçok gelişmelerAşağıdaki bağlantılardan bedava indirbilirsiniz:
http://files.avast.com/files/avast7beta/avast_free_antivirus_setup.exe
http://files.avast.com/files/avast7beta/avast_pro_antivirus_setup.exe
http://files.avast.com/files/avast7beta/avast_internet_security_setup.exe -
antivirus kullanmayı sevmiyorum ama, hangi antivirus'u kursam acaba diyen akrabalara ve arkadaşlara itinayla kurucam bunu :)
güzel özellikler eklenmiş
sandbox dediği olay ne acep, 'Sandboxie' gibi mi
-
Hemen deniyorumm :)
-
kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını alabilirmiyiz ?
-
karizma_18 bunu yazdı:
-----------------------------kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını alabilirmiyiz ?
-----------------------------iş yerindeki makinaya kurdum çok fazla kurcalayacak zamanım olmadı fakat ilk görünüşte gayet iyi gibi geldi.
-
Daft bunu yazdı:
-----------------------------antivirus kullanmayı sevmiyorum ama, hangi antivirus'u kursam acaba diyen akrabalara ve arkadaşlara itinayla kurucam bunu :)
güzel özellikler eklenmiş
sandbox dediği olay ne acep, 'Sandboxie' gibi mi
-----------------------------yanlış hatırlamıyorsam şüpheli programları kendi oluşturduğu sanal ortamda çalıştırmak hede hödö nskdfhkadsfsfskl gibi bişey diye kalmış akılcağzımda....
