Avast! 7 Beta

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    avast! 7 Beta versiyonu çıktı.

    Bu versiyonla birlikte bekleyeceğiniz özellikler:
    * Yeni kurulum paketi
    * UI düzenlemesi
    * FileRep hizmeti (cloud basedbulut tabanlı)
    * Streaming güncellemeler
    * Sandbox & Autosandbox geliştirildi
    * Tarayıcı koruması geliştirildi
    * Bilgisayarla problemi olan yakınlarınıza daha kolay yardımcı olabilmeniz için uzaktan erişim desteği
    * Destek aleti
    * Export/Import settings
    * Ekran koruyucu düzenlemesi
    * Win8 Developer Preview’de yürütülebilir
    * Ve güvenlikle ilgili daha birçok gelişmeler

    Aşağıdaki bağlantılardan bedava indirbilirsiniz:

     

    http://files.avast.com/files/avast7beta/avast_free_antivirus_setup.exe
    http://files.avast.com/files/avast7beta/avast_pro_antivirus_setup.exe
    http://files.avast.com/files/avast7beta/avast_internet_security_setup.exe


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    antivirus kullanmayı sevmiyorum ama, hangi antivirus'u kursam acaba diyen akrabalara ve arkadaşlara itinayla kurucam bunu :)

    güzel özellikler eklenmiş

    sandbox dediği olay ne acep, 'Sandboxie' gibi mi

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoneInsane
    GoneInsane's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2009
    Erkek

    Hemen deniyorumm :)


    Ben her şeyden önce TÜRK milliyetçisiyim. Böyle doğdum, böyle öleceğim. Mustafa Kemal Atatürk
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karizma_18
    karizma_18's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2007
    Erkek

    kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını alabilirmiyiz ?


    Hadi Takas Edelim Bişeylerimizi, Sen Gülüşünü Ver Ben "ÖMRÜMÜ".... / "www.hassey.co.cc"
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    karizma_18 bunu yazdı:
    -----------------------------

    kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını alabilirmiyiz ?


    -----------------------------

     

    iş yerindeki makinaya kurdum çok fazla kurcalayacak zamanım olmadı fakat ilk görünüşte gayet iyi gibi geldi.


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Daft bunu yazdı:
    -----------------------------

    antivirus kullanmayı sevmiyorum ama, hangi antivirus'u kursam acaba diyen akrabalara ve arkadaşlara itinayla kurucam bunu :)

    güzel özellikler eklenmiş

    sandbox dediği olay ne acep, 'Sandboxie' gibi mi


    -----------------------------

    yanlış hatırlamıyorsam şüpheli programları kendi oluşturduğu sanal ortamda çalıştırmak hede hödö nskdfhkadsfsfskl gibi bişey diye kalmış akılcağzımda....


    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
Toplam Hit: 11668 Toplam Mesaj: 6