Avast! Pro 5.0 Çıktı Denemelisiniz.
-
http://www.avast.gen.tr/t/09/sub.jsp?p=14708
avast! ücretsiz Antivirüs 5.0 yeni ve geliştirilmiş özellik listesi 
yeni! Antivirüs ve anti-spyware motoru
yeni! Çoklu-tehdit dizaynı
Yeni Kod Emülatörü
yeni! Buluşsal Motor
yeni! Intel’in yeni Core i7 çipi için optimize edilmiş
yeni! Gerçek zamanlı rootkit koruması
yeni! Dosya Sistem Kalkanı
yeni! Posta Kalkanı
yeni! Potansiyel İstenmeyen Program saptama
yeni! Geliştirilmiş güncelleme -
Awasta güvenmiyorum ya ne kadar yeni olursa olsun kendini yenilemiyor şekli değişmiştir o kadar
-
5.0 diğerlerine göre çok farklı olmuş ayrıyetten internet security 5.0 olarakta piyasaya yeni bir ürün sürdüler.
http://download783.avast.com/iavs5x/setup_ais_eng.exe

-
kaspersky lisanslarım bitince bunu kullanırım artık :P
-
avastı kurucagıma pc yi camdan atarım daha iyi
-
avast cok dandik şahsen
sadece ötüyo sil diyince bi bok yediği yok + ben internetten virüsü indirip kurana kadar hiç ses cıkarmıyoki :|
nod32 download 'dan cakıyo hemen... cakamasa bile setup 'a tıkladığın an veriyo ayarı.
-
avast bu saatten sonra agız ile kus tutsa bir cok kullanıcı sıcak bakmaz..
-
bana kalırsa en kralı kaspersky ama şuan için nod32 kullanıyorum fena değil ama kaspersky gibisi yok. avasta sıcak bakamıyorum çünkü karşımda koskocaman bir buz dağı var.
