folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilişim Güvenliği
linefolder Avast! Pro 5.0 Çıktı Denemelisiniz.



Avast! Pro 5.0 Çıktı Denemelisiniz.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    http://www.avast.gen.tr/t/09/sub.jsp?p=14708

     

    %3cmprovedavast! ücretsiz Antivirüs 5.0 yeni ve geliştirilmiş özellik listesi 
    %3cewyeni! Antivirüs ve anti-spyware motoru 
    %3cewyeni! Çoklu-tehdit dizaynı 
    %3cewYeni Kod Emülatörü 
    %3cewyeni! Buluşsal Motor 
    %3cewyeni! Intel’in yeni Core i7 çipi için optimize edilmiş 
    %3cewyeni! Gerçek zamanlı rootkit koruması 
    %3cewyeni! Dosya Sistem Kalkanı 
    %3cewyeni! Posta Kalkanı 
    %3cewyeni! Potansiyel İstenmeyen Program saptama 
    %3cewyeni! Geliştirilmiş güncelleme 

     


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek

    Awasta güvenmiyorum ya ne kadar yeni olursa olsun kendini yenilemiyor şekli değişmiştir o kadar


    http://yanduvar.blogspot.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    5.0 diğerlerine göre çok farklı olmuş ayrıyetten internet security 5.0 olarakta piyasaya yeni bir ürün sürdüler.

     

    http://download783.avast.com/iavs5x/setup_ais_eng.exe

     

    avast!%20Internet%20Security


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    kaspersky lisanslarım bitince bunu kullanırım artık :P


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    msb
    msb's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2012
    Erkek

    avastı kurucagıma pc yi  camdan atarım daha iyi

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    avast cok dandik şahsen

    sadece ötüyo sil diyince bi bok yediği yok + ben internetten virüsü indirip kurana kadar hiç ses cıkarmıyoki :|

    nod32 download 'dan cakıyo hemen...     cakamasa bile setup 'a tıkladığın an veriyo ayarı.


    (:
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celik
    celik's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    avast bu saatten sonra agız ile kus tutsa bir cok kullanıcı sıcak bakmaz..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asosyal
    Asosyal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ocak/2010
    Erkek

    bana kalırsa en kralı kaspersky ama şuan için nod32 kullanıyorum fena değil ama kaspersky gibisi yok. avasta sıcak bakamıyorum çünkü karşımda koskocaman bir buz dağı var.


    Kurumuş yeşil otları Toprak Olmuş umutları Gökte mazi bulutları Bu mezarda bir garip var... // Ne hayasızca tahaşşüd ki ufuklar kapalı Nerde-gösterdiği vahşetle bu bir Avrupalı
Toplam Hit: 11513 Toplam Mesaj: 8