Avatar Şahsi Kullanılıyormuş.
-
S.a ark. yaw geçen ben konu açtıktan hemen sonra avatarıma bir baktım değişmiş kendiliğinden çokda alışmıştım resimdeki ibneye, sonra tekrar değiştiriim dedim herhalde biri kurcukluyo sandım ama öyle değilmiş , hocam şimdi ne seçsem bi sade bi hoşnutşuz oluyorum. Şimdi hep böle mi kalacak avatar özellikleri?
-
efet:d
-
http://tahribat.com/avatars.asp
rezerved olmayanlardan seçersen sorun olmaz , avatar dışardan eklenmiyor çok fazla oldu bugibi konular ,çok tartışıldı ne yeni dizaynda ne gelecek dizaynlardada olmayacak deniliyor , o yüzden geri kalan şıklarla uyum sağlamak en iyisi -
*yetkili şahsiyetten açıklama gelince mesajın abest durduğu anlaşılıp editlendi silinse silecem ama =)
-
neyse konu zatn tartışılmış mecbur bizde bakacaz artık bişiler.
tüh a.q ya :(
Toplam Hit: 846 Toplam Mesaj: 5
