folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Avatar Şahsi Kullanılıyormuş.



Avatar Şahsi Kullanılıyormuş.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaKoRa
    SaKoRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    S.a ark. yaw geçen ben konu açtıktan hemen sonra avatarıma bir baktım değişmiş kendiliğinden çokda alışmıştım resimdeki ibneye, sonra tekrar değiştiriim dedim herhalde biri kurcukluyo sandım ama öyle değilmiş , hocam şimdi ne seçsem bi sade bi hoşnutşuz oluyorum. Şimdi hep böle mi kalacak avatar özellikleri?

    Kendinin tutulmuş olduğu aynı hastalığa tutulmuş başka bir hastayı iyileştirmeye uğraşan doktor..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaRaMaZ
    YaRaMaZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    efet:d

    the one and only yaramaz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    http://tahribat.com/avatars.asp

    rezerved olmayanlardan seçersen sorun olmaz , avatar dışardan eklenmiyor çok fazla oldu bugibi konular ,çok tartışıldı ne yeni dizaynda ne gelecek dizaynlardada olmayacak deniliyor , o yüzden geri kalan şıklarla uyum sağlamak en iyisi

    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    *yetkili şahsiyetten açıklama gelince mesajın abest durduğu anlaşılıp editlendi silinse silecem ama =)

    Troubles'll come & they'll pass
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaKoRa
    SaKoRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    neyse konu zatn tartışılmış mecbur bizde bakacaz artık bişiler.
    tüh a.q ya :(

    Kendinin tutulmuş olduğu aynı hastalığa tutulmuş başka bir hastayı iyileştirmeye uğraşan doktor..
Toplam Hit: 846 Toplam Mesaj: 5