Avcılar‘Dan Sabiha Gökçen‘E?
-
Merhaba Arkadaşlar. Bir Arkadaşım Yurtdışından ( Almanya ) Sabiha Gökçen e Gelecek Fakat Saat Akşam 10 Da Binecek Sanırım gece 1 gibi iner... Bende İstanbullu Değilim Tam Onun Geleceği Günlerde İstanbulda Olacağım Onu Karşılamak İstiyorum. Kime Sorduysam Karışık Bişeyler Tarif Ediyorlar Fakat Tam Anlayamıyorum. Kısacası Avcılardan Sabiha Gökçen e En Kısa En Kolay En Ucuz Nasıl Gider Gelirim O Saatte
Şimdiden Teşekkürler
Edit: İstanbulu Sadece TV den Gören Birine Tarif Eder Gibi Eerseniz Çok Sevinirim :))
-
çok basit abi
avcılardan metrobüse bin. uzuncayır duragında in
o duraktan E-10 a bin. son durakta, sabiha gökcen de in.
http://harita.iett.gov.tr/index.php?hat=34
http://harita.iett.gov.tr/index.php?hat=ex10
-
SyspioniC Hakli valla ama metrobusde gotun cikcak cok yorucu lan az once indim sicak kalabalik oldum oldum dirildim mecidiyekoyden avcilara fakirligin gozu kor olsun :W
-
mosquit0 bunu yazdı:
-----------------------------
SyspioniC Hakli valla ama metrobusde gotun cikcak cok yorucu lan az once indim sicak kalabalik oldum oldum dirildim mecidiyekoyden avcilara fakirligin gozu kor olsun :W
-----------------------------geceleri rahat oluyor metrobüs. tabi içip de milletle muhabbet etmeye çalışanları saymazsak. :)
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------
çok basit abi
avcılardan metrobüse bin. uzuncayır duragında in
o duraktan E-10 a bin. son durakta, sabiha gökcen de in.
http://harita.iett.gov.tr/index.php?hat=34
http://harita.iett.gov.tr/index.php?hat=ex10
-----------------------------Kanka Harikasın Ben Şu Haritayı Biraz İnceliyeyim. Google Earth tan bakmaya çalıştım anam ağladı :))
Çok Tsk Ederim Yardımcı Olan Arkadaslar Bende Gece Pek Kalabalık Olmayacagını düşünmüştüm
-
Taksiye Bin Bence En Rahat Kapida Bin Hava Alanı içinde in Ucuz Demişsin ama Bazi Şeyler Ucuz Olmuyor içinde Rahatlıkda Varsa
-
metrobüsle saöğütlüçeşmeye kadar gelip söğütlüçeşmeden de trenle prndiğe gelebilirsin oradan taksiyle de gidebilirsin ama gece 1 sanırım son tren
