folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Avea 3Gmodem Acil Yardim



Avea 3Gmodem Acil Yardim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    3g modemi kuruyorum ancak kurulum sirasinda eksik bi driver görüyor Zte wcdma technologies msm diye aygit yöneticisinde

    3 gmodemin marka modeli  ise ZTE MF627 internet de baktigimda driverini falan da bulamadim avea nin müşteri hizmetlerini aradigimdaysa salak salak tavsiyelerde bulunuyorlar modemin üretici şirketinin tel nosunu aldim fakat sabah 9 akşam 6 çalışıyolarmiş sabahleyin de şirkete teslim etmem gerekicek modemi yardimci olucak varsa sevinirim


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    hocam ben avea satış temsilcisiyim ama böyle bi durumda direk fabrikaya gönder diyoruz ve yeniside geliyor geçende driver kurulan ama modem bozuk olan bi vatandaş denk geldi . gönderdik yenisi geldi. 

    yarın direk gönder hacı zaman kaybetme


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Baska Makinada denedik direk o driveri görmeden geçti fakat bu makinada bu driveri istiyor


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    tuttum oni hocam :) win7 kullanıon de mi :)


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Xp hoca bilemedin :)


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    eğer win7 kullanıyosan zaten modemin yazılımının kurulumunda sorun çıkmaz. program files/ttnet diye yükler. neyse. aygıt yöneticisinden bilinmeyen aygıt olması lazım 3 tane. 3ünü de teker teker güncelle diyeceksin. bilgisayarımdan bul dosyaları dicen, sonra c:/program files/ttnet internet/drivers/  klasörünü seçcen, imzalı ürün olmadığından sana devam edilsin mi dicek; "he" deyip geçcen. 3üne de yapınca oluyo. aynı dert bende de oldu. sim kartını görmüyodu alet driver olmadığı içün. uyuz olmuştum. biraz kurcaladım ama becerdim :)

    edütbidüt: sen yine de dene hocam belki olur. benim win7 de böyle sorun olmuştu.


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Tmm Driveri Tanittim da bu sefer de 3g edge bağli degil yaziyor ?


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Nedir bu muabet hala çözmüş degilim müşteri hizmetleri aradi gene salak salak tavsiyelerde bulunuyolar.Cihaz başka makinada net e giriyor ama minibook da çalışmasi lazim ama çalışmıyor


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
Toplam Hit: 4999 Toplam Mesaj: 8