Avea Mf190 Modem Sorunu
-
merhaba
3g modemimle ilgili bir sorunum var, bilgisayarima modemi bir turlu tanitamiyorum. sadece modeme bagli sd kart okuyucuyu goruyo
normalde bunu da bir modem olarak algilayip aygit yoneticisindeki modemler kisminda gormesi lazim.
avea nin yazilimini kaldirip bastan yukledim farkli usb portlarinda denedim yine sonuc ayni. bilgisayarin icinde mevcut olan zte modem surucusunu nasil kaldirabilirim bu konuda bir fikri bilgisi olan arkadaslar yardimci olabilirmi ? belki bunun bir faydasi olur diye dusunuyorum
modem baska pclerde calisiyor yani bozuk degil, ayrica `hayir format atamam`
-
aynı sorun bende de var hocam. takıyorum goruyor ama ne hıkmetse çalıştıramadım. flash bellek gıbı duruyor cekmecede :D
-
ruhii bunu yazdı
aynı sorun bende de var hocam. takıyorum goruyor ama ne hıkmetse çalıştıramadım. flash bellek gıbı duruyor cekmecede :D
avea ya bi kufurlu bi tanede `selamun aleykum din kardesim` tarzinda mail attim cevap bekliyorum bakalim
-
ipTelefon bunu yazdıruhii bunu yazdı
aynı sorun bende de var hocam. takıyorum goruyor ama ne hıkmetse çalıştıramadım. flash bellek gıbı duruyor cekmecede :D
avea ya bi kufurlu bi tanede `selamun aleykum din kardesim` tarzinda mail attim cevap bekliyorum bakalim
ahaha :D cevabı buraya da yazarsan iyi olur merak ettım. :D
-
Driver yanlış yüklenmiş olabilir. Program kaldırdan driveri kaldırın yada bilgisayarı geri yükleyin.
Sorun usb port enerjisinde olabilir. Adaptörlü usb çoğaltıcılar ile deneyebilirsiniz. -
Keşke forumu aratsaydın :/
http://tahribat.com/Forum-Avea-Jet-Modemin-Yazilimi-Driveri-Sorunu-178656/
İnş sorunun çözülür...
-
banneduser bunu yazdı
Keşke forumu aratsaydın :/
http://tahribat.com/Forum-Avea-Jet-Modemin-Yazilimi-Driveri-Sorunu-178656/
İnş sorunun çözülür...
vay senin konuyu gormem iyi oldu, bende azonce sorunu cozdum cozumu yazmak icin girdim buraya
zte dashboardi da simdi indi onu kurucam dedigin gibiyse onu kullanicam.
cozum: gorev yoneticisinden avea ile baslayan iki islem var onlari, ejectdisc.exe yi ve wtgservice.exe yi sonlandirin. bilgisayarima gidip modemi cd surucusu olarak goruyoya hani ona sag tiklayin cikar deyin (ing windows ta eject yaziyo turkcesini hatirlayamadim). 10 saniye surmeden modemi gorucek, aygit yoneticisinde modemler kisminda zte modemi gorunce avea seysini tekrar acin
tadaaa
