Avertv Kayıtlarda Ses Sorunu
-
AVerTV de kaydettiğim görüntülerden ses cıkmıyo.Driver hatası oldğunu sanmıyorum interneten en güncel driverını
indirdim k-lite codec de kullanıyorum galbia donanımsal sorun bu konuda yardım edicek arkadaşlara şimdiden
Teşekkür Ediyorum..
Toplam Hit: 767 Toplam Mesaj: 1
