.Avi Kayboldu ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gafman
    gafman's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2006
    Erkek

    Ya daha düne kadar çalışıyordu. şimdi bazı avi ve mgep dosyalarım açılmıyor sizce neden ?

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    1.Şimdi Pek Anlamadım Ama Anlatayım...

    2.Hoca eğer izleyemiyorsan avi,mpeg falan klite Codec Pack İndir Ama Son Sürümünü

    3.Eğer Hoca uzantıları Görmek İstiyorsan Klasör Seçeneklerinden /Dosya Türlerine Girip / Uzantılar'a Tıklayıp Veya Ordan media Player logoluları bulup  / Gelişmiş Diyip Ordan uzantılarını görebilirsn...

    [22817//kaanabak]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gafman
    gafman's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2006
    Erkek
    ya codec neder bulurum bilmiyorum :s başka avi dosyası çalıyor bi tane denedim ama 8 - 9 tane dosya tıklıyorum ses var görüntü açmıyor :S
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuncaxxz
    tuncaxxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.inndir.com/program.php?id=19822

    aga burda var codec indir yükle. o zman bi dene açmayı 


    punto cero
Toplam Hit: 1050 Toplam Mesaj: 5