Avi Yi Vcd Yapmam Lazım Acil ..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sahin
    Sahin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Şubat/2005
    Erkek
    beyler aviyi vcd formatına getirmem lazım nası yapıcam ? elbet programla olucak onun için programın adı flan olursa yada link i olursaçok kral olur ..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyDemon
    HolyDemon's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    neroyu aç video cd bolumune gir senin videoyu tut neronun ıcıne bırock o vcd formatına çevirir sonra yazdır de cd yi al tak vcd ye bide peçete al yanına ben senin ne videosu cektıgını bılıyom hadi kolay gelsin...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sahin
    Sahin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Şubat/2005
    Erkek

    :D:D yok ya o tarz bi video deil kuzen için çizgi film indirdim onu cd ye çekecem :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nebilem
    nebilem's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    o işi neroya bırak o halleder :)


    Akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine deli ol dünya senin kahrını çeksin... Gerçek Başarısızlar, Yanılgılarını Deneyimleri ile Düzeltemeyenlerdir.
Toplam Hit: 800 Toplam Mesaj: 4