Avrupa Birliğiyle İlgili Okuyun
-
biliyorsunuzdur belki de yazayım dedim.şöyle bir madde var ezberden yazmadığım için aynısın yazamıyorum ama şöyle geçiyor
Türkiyeyle müzakereler sırasında bölünme gerçekleşirse YENİ OLUŞAN DEVLETLERLER DE MÜZZAKERE YAPILACAKTIR diyor.
emperyalistlere karşı uyanık olalım
-
VALLA BEN DERİMKİ ŞU TAHRİBAT BULUŞMALARININ BİRİNDE
HEP BERABER BOYKOT AÇARAK
KAHROLSUN ABD EMPERYALİZMİ DİE PÖVKÜRELİM
NEDEMİŞ AĞCA: ABD GÖZÜNÜZDE NEDEN BÜYÜTÜYOSUNUZKİ 3 TANE ATOM BOMBASIYLA İŞ BİTER(IRAKA ACIYORUM)
-
siz şunu duydunuz mu abi 2039 da mı ne hatay'la ilgili ek bi madde varmış yeniden müzakereler falan.orayıda alabilirler yani sölim ben
-
türkiye kendi ayaklarının üstünde durmaya başladığında avrupa birliği diye bir şey kalmaz ortada birde benim anlamadığım şey yunanlılar eskiden war olduklarına inandıkları büyük bir devlet kurmaya çalışıyor(megola idea dı galiba) ermenilerde öyle önceden war olduklarına inandıkları devletleri kurmaya çalışıyorlar öyle bir emelleri war ama TÜRKİYE niye osmanlı imparatorluğun sahip oldukları toprakları kendi himayesine alma gibi bir emeli yok madem öyle işte böyle diye bir olay niye yok ben onu anlamıyorum
yurtta sulh cihanda sulh ama belli bir yere kadar sulh aga adam bizim topraklarımızıda kendi toprakları gibi haritalar yapıyor şimdi bu durumda nasıl sulh olsun ya
