folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Avrupa Gönüllü Hizmeti



Avrupa Gönüllü Hizmeti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    40 Soruda Avrupa Gönüllü Hizmeti

    Arkadaşlar ne olduğunu az çok öğrendim zaten kaç yıldır merak ediyordum da zaman olmuyordu,

    Aranızda bu programa katılan yada Bilgisi olan varmı

    Yada benim gibi araştıran bir arkadaş var mı. 

    Yorumlarınız, duyumlarınız , deneyimleriniz varsa yazarsanız sevinirim.


    memento mori.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    beklemedeyim :D


    memento mori.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    daha önce ben de araştırmıştım ama sonra vazgeçtim bu şekilde gitmekten :)

     

    bir arkadaşım yanlış hatırlamıyorsam bu programla ispanyaya gitti ve ne olduysa üniversiteyi bıraktı orada kaldı. haber de alamadım ne yapıyor ne

    ediyor diye. ondan önce slovenyaya gitmişti yine bir gönüllülük programı ile. İstanbulda turistlere ücretsiz rehberlik sunuyordu bu kişi. Bildiğim

    kadarıyla aradan 3 yıl geçmesine rağmen hala ispanyada


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    300-350 kere projeye başvurulan ve en sonunda birinden yıllar sonra nihayet sonuç alınan gönüllü süreli amelelik hizmetidir kendisi :)

    Avrupa Birliği Bilgi Bürosundaydım daha önce :)


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Şöyle bi göz attımda aylık maaş olarak 85 euro felan diyo. bide kalacak yer olarak aile yanında kalacaksınız diyo.

    Tamam gönüllülük hizmeti ama en azından kalacak yer felan karşılasalardı :|

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mramor
    mramor's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2009
    Erkek

    Uzun zaman sonra tekrardan hoplatayım dedim konuyu.

    1-2 haftadır gerekli araştırmaları yapıyorum, tahribat ailesinde katılan arkadaşlarımız varsa genel yorumlarını alabilirmiyiz.


    Cagito ergo sum.
Toplam Hit: 959 Toplam Mesaj: 6