Axysnake 1.18 (Tavsiye Ederim)
-
Nokia nın standart oyunu snke yi birde pc de 3 boyutlu oynamak istermisiniz? Hepsibeles.net in katkılarıyla :)
http://www.axysoft.com/axysnake/AxySnake.exe
Register: http://www.uploading.com/?get=1E45GZ00
4MB
Oyunu oynayıp beğenipte teşkkür etmeyi varya :) -
çok hoşmuş şahmaran gibi oluyo sonlara doğru :) eywallah hacı..
Toplam Hit: 851 Toplam Mesaj: 2
