Ayakkabı Tasarım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek

    merhaba arkadaslar benim bir tanıdıga yardım etmem gerek ayakkabı üretiyor kundura ve bunu elle çiziyorlarmış merak ettım sordum acaba bılgısayar ortamında çizilmıyormu diye sanırım yapılıyormus

     

    Corel yada Photoshop ile yapılıyormu yoksa ozel programları varmı ayakkabı tasarım için

     

    bu işle ilgilenen ayakkabıcı yada onlara tasarım yapan müritler varsa yardımlarını beklıyorum teşk.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xtlan
    xtlan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2003
    Dişi
    freelance calisan bir suru moda tasarimcisi var onlarla baglanti kur istersen.yok ben kendim yapacam diyorsan ps ya da corel la yapabilirsin. ozel ayakkabi tasarim programi hic duymadim.olsa da zaten sablonlarla falan calisiyordur,pek orjinal seyler olacagini sanmiyorum

    "Toros dağlarının tepelerinde tek bir Türkmen evinin bacası tüter halde kalmış ise, ben bu milletten umudumu kesmem, bayrağımı göğsüme sarar, milletimin istiklali uğruna ölürüm. Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek
    kendim ögrenmek ıstıyorum hocam bakalım yardım alamazsam bi ps de deneme yapıcaz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ephynal
    ephynal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Usta o işi 2 yolla yapabilirsin;

    1)3D max gibi programlarla 3 boyutlu modelleme yapabilirsin. 

    2)Kendine bi tane tablet alırsın o tabletin üstüne elinle çizip photoshopa aktarabilirsin ;) 


    :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorcerer
    sorcerer's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Ekim/2003
    Erkek

    corellede yaparsın onu program fark etmezki

    ölçüleri yaptıktan sonra painte bile yaparsın

    ama ayakkabının  ölçüleri çok farklı oldugundan dolayı

    yapacak iş büyüdükçe zorlaşır söyliyim :()


    Coco cola gibiyim hayatın tadıyım, rocco gibiyim çok şekerim, albeniyim bahanem çok, çikolatalı gofretim beni sevmeyen yok!...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek
    çok teşekkurler arkadaslar biraz ugrasayım ben ustunde sagoln
Toplam Hit: 1121 Toplam Mesaj: 7