

Ayedaş / Bedaş Da Staj Yapanlar Yapmış Olanlar...
-
Ben Ayedaş da staj yapıyorum, staj bitti sayılır. Ama staj defterine yazacak hiçbirşey bulamıyorum.Bir işte yaptırmıyorlar zaten.
Daha önceden Ayedaş da staj yapmış olanlar veya elinde staj defteri olanlar paylaşırsa süper olur.En azından bir örnek görmüş olurum.
Bölüm elektrik mühendisliği. Yardım et tahribat.
-
up
-
halat bunu yazdı:
-----------------------------Ben Ayedaş da staj yapıyorum, staj bitti sayılır. Ama staj defterine yazacak hiçbirşey bulamıyorum.Bir işte yaptırmıyorlar zaten.
Daha önceden Ayedaş da staj yapmış olanlar veya elinde staj defteri olanlar paylaşırsa süper olur.En azından bir örnek görmüş olurum.
Bölüm elektrik mühendisliği. Yardım et tahribat.
-----------------------------benim ev arkadaşı da yapıyo :D ama onun bitirmesine daha var bişiler yazdıgını sanmıyorum.
kolay gele hocam
-
piradomim bunu yazdı:
-----------------------------halat bunu yazdı:
-----------------------------Ben Ayedaş da staj yapıyorum, staj bitti sayılır. Ama staj defterine yazacak hiçbirşey bulamıyorum.Bir işte yaptırmıyorlar zaten.
Daha önceden Ayedaş da staj yapmış olanlar veya elinde staj defteri olanlar paylaşırsa süper olur.En azından bir örnek görmüş olurum.
Bölüm elektrik mühendisliği. Yardım et tahribat.
-----------------------------benim ev arkadaşı da yapıyo :D ama onun bitirmesine daha var bişiler yazdıgını sanmıyorum.
kolay gele hocam
-----------------------------sağol hocam. Yok mu yardım yardım edebilecek bir mürid?