folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Ayedaş / Bedaş Da Staj Yapanlar Yapmış Olanlar...



Ayedaş / Bedaş Da Staj Yapanlar Yapmış Olanlar...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    halat
    halat's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    Ben Ayedaş da staj yapıyorum, staj bitti sayılır. Ama staj defterine yazacak hiçbirşey bulamıyorum.Bir işte yaptırmıyorlar zaten.

    Daha önceden Ayedaş da staj yapmış olanlar veya elinde staj defteri olanlar paylaşırsa süper olur.En azından bir örnek görmüş olurum.

    Bölüm  elektrik mühendisliği. Yardım et  tahribat.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    halat
    halat's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    up

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    halat bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben Ayedaş da staj yapıyorum, staj bitti sayılır. Ama staj defterine yazacak hiçbirşey bulamıyorum.Bir işte yaptırmıyorlar zaten.

    Daha önceden Ayedaş da staj yapmış olanlar veya elinde staj defteri olanlar paylaşırsa süper olur.En azından bir örnek görmüş olurum.

    Bölüm  elektrik mühendisliği. Yardım et  tahribat.


    -----------------------------

     

    benim ev arkadaşı da yapıyo :D ama onun bitirmesine daha var bişiler yazdıgını sanmıyorum.

     

    kolay gele hocam

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    halat
    halat's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    piradomim bunu yazdı:
    -----------------------------

    halat bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben Ayedaş da staj yapıyorum, staj bitti sayılır. Ama staj defterine yazacak hiçbirşey bulamıyorum.Bir işte yaptırmıyorlar zaten.

    Daha önceden Ayedaş da staj yapmış olanlar veya elinde staj defteri olanlar paylaşırsa süper olur.En azından bir örnek görmüş olurum.

    Bölüm  elektrik mühendisliği. Yardım et  tahribat.


    -----------------------------

     

    benim ev arkadaşı da yapıyo :D ama onun bitirmesine daha var bişiler yazdıgını sanmıyorum.

     

    kolay gele hocam


    -----------------------------

    sağol hocam. Yok mu yardım yardım edebilecek bir mürid?

Toplam Hit: 1786 Toplam Mesaj: 4