Aygıt Sorunu Acil
-
ardakadaşlar benim donanımda ki eternet sorun yapıyo en son bilgisayarda ubuntu yüklüydü kardeşimin ısrarlarıyla xpye çevirdim şimdi de eternet şöyle bir hata veriyo
bu aygıt kullanabileceği yeterli boş kaynak bulamıyor.(Kod 12)
Bu aygıtı kullanmak istiyorsanız bu sistemdeki diğer aygıtlardan
birini devre sışı bırakmanız gerekecek.hiç bişey anlamadım bikaç foruma baktım bios güncellemesi yapman lazım diyo siz ne düşünüyosunuz
-
anlayan yokmu arkadaşlar
Toplam Hit: 1109 Toplam Mesaj: 2
