Aygıt Sorunu Acil

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blood_rhyme
    blood_rhyme's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek

    ardakadaşlar benim donanımda ki eternet sorun yapıyo en son bilgisayarda ubuntu yüklüydü kardeşimin ısrarlarıyla xpye çevirdim şimdi de eternet şöyle bir hata veriyo

     

    bu aygıt kullanabileceği yeterli boş kaynak bulamıyor.(Kod 12)

    Bu aygıtı kullanmak istiyorsanız bu sistemdeki diğer aygıtlardan
    birini devre sışı bırakmanız gerekecek.

     

     

    hiç bişey anlamadım bikaç foruma baktım bios güncellemesi yapman lazım diyo siz ne düşünüyosunuz


    EY YARALI KÜKREYEN ASLAN, SENİN GEZDİĞİN GÜZEL SAHRALAR ZULMÜN KÖPEKLERİNE KALDI, ARTIK GAFLET UYKUSUNDAN UYAN ! ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blood_rhyme
    blood_rhyme's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    anlayan yokmu arkadaşlar

    EY YARALI KÜKREYEN ASLAN, SENİN GEZDİĞİN GÜZEL SAHRALAR ZULMÜN KÖPEKLERİNE KALDI, ARTIK GAFLET UYKUSUNDAN UYAN ! ...
Toplam Hit: 1109 Toplam Mesaj: 2