AYGIT YÖNETİCİSİ GÖZÜKMÜYOR YARDIM!!!!!
-
Ya arkadaşlar bilgisayarımı sağ tıklıyom aygıt yöneticisi dediğim zaman bom boş bi aygıt yöneticisi geliyo yardım edin lütfen!!!
-
bilgisayarıma sağ tıkla, özellikler ile açılan pencereden donanım bölümüne gel ordan aygıt yöneticisine gir görünümden gizli aygıtları göster seçeneğini işaretle ve türe göre aygıtlar seçeneğini aktif et...
-
dediğini aynen yaptım OLMADI
off ya ne gıcık bişi
-
Güvenli kip de açıp denedin mi?
Toplam Hit: 3679 Toplam Mesaj: 4
