folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder AYGIT YÖNETİCİSİ GÖZÜKMÜYOR YARDIM!!!!!



AYGIT YÖNETİCİSİ GÖZÜKMÜYOR YARDIM!!!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    Ya arkadaşlar bilgisayarımı sağ tıklıyom aygıt yöneticisi dediğim zaman bom boş bi aygıt yöneticisi geliyo yardım edin lütfen!!!

    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MitNickKevin
    MitNickKevin's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2004
    Erkek
    bilgisayarıma sağ tıkla, özellikler ile açılan pencereden donanım bölümüne gel ordan aygıt yöneticisine gir görünümden gizli aygıtları göster seçeneğini işaretle ve türe göre aygıtlar seçeneğini aktif et...

    Bilgi ceza, Bilgi suç ve Taşımak ağır. Unutmak ise öğrenmekten daha çok zaman alır...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    dediğini aynen yaptım OLMADI


    off ya ne gıcık bişi


    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RNA
    RNA's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ekim/2003
    Erkek
    Güvenli kip de açıp denedin mi?
Toplam Hit: 3679 Toplam Mesaj: 4