folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Aynı Ağda İp Çakışması Sorunsalı



Aynı Ağda İp Çakışması Sorunsalı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    bugün eczanede 2 makinayi aynı anda açınca hata veriyor ağda ip çakışması oldu diye :|

    ve net hayvan gibi kasılıyor nasıl düzeltirim bunu sürekli böyle idi bu bugün niye sorun etti


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dr_X
    Dr_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Network Trafigini Kastıran bir Trojen Olabilir. Önerim Saglam bi Malware yazılımı ile TArama Yap.


    Ainesi İŞTİR kişinin..LAFA bakılmaz !.....Çok laf YALANSIZ olmaz !.......
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frosttear
    Frosttear's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    öncelikle çalışan network kartına tıkla saatin yanında. ordaki ip adresi - subnet ve default gateway adreslerini al.

    ağ bağlantılarımdan hangi network kartını kullanıyorsan gir (wireless veya ethernet).

    IP adresini elinle vermeyi dene fakat doğal olarak farklı ver. Unutma sonu 0 la biten ve 254 ile biten (0...255 c class subnetse) ip vermezsin.

    Genelde default gatewayde ilk ip adresi verilir. Onun dışında kullanılmadıgını düşündüğün iki adres ver elinle birde öyle dene istersen.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    İP4 ayarlarında herşeyi otomatik olarak ayarla

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    IP leri manuel olarak ver sende hocaa


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaLFDeviL
    HaLFDeviL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2008
    Erkek

    aynı sorun bendede var . aynı modeme bağlı pclerden ventriloyu kullanamıyoruz :|


    "elma seni sevmiyorsa, senin elmayı sevmenin elma için bir anlamı olmaz ki"
Toplam Hit: 1439 Toplam Mesaj: 6