Aynı Anda 2 Msn Açmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhunter
    manhunter's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    aynı anda 2 msn açmak için hangi prgram lazım, bi zahmet link versenize

    hiç sordunuzmu kendinize bilim adamları neden panzehirini bilmediği çeşitli mikrop,zehir ve nükleer silah üretiyor.nedeni çok açık:ÇÜNKÜ SAVAŞI SEVİYORLAR
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MitNickKevin
    MitNickKevin's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2004
    Erkek

    al burdan indir, programı kullanırken msn programını kapatmayı unutma...


    http://www.megaupload.com/?d=PDQQWYWX


    Bilgi ceza, Bilgi suç ve Taşımak ağır. Unutmak ise öğrenmekten daha çok zaman alır...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xeren
    xeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    link ölmüşmü????????
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MitNickKevin
    MitNickKevin's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2004
    Erkek
    xeren bunu yazdı:


    link ölmüşmü????????


    biz ölüyü diriltiriz merak etme link çalışıyor başına http yazmadığım için tahribat domaini üzerinden link almış...

    Bilgi ceza, Bilgi suç ve Taşımak ağır. Unutmak ise öğrenmekten daha çok zaman alır...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xeren
    xeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    waaay şeklide yapıon hemen..............!!!!!!!!!!!!!!!!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokhandonucu
    gokhandonucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Homo
    Ya allah bize googleyi vermiş msn çoklu oturum açma yaması diye arat bulursun elin kopmaz yani!!!

    ***BİR BAHÇEMİZ VAR BİR TARAF ÇİÇEKLİ BİR TARAFSA ÇÖL BİR TARAFTA GÖKKUŞAĞI ÖBÜR TARAFSA KÖR***
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BartheZ
    BartheZ's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek

    diğer hesabı windows messenger ile aç. (bu cevabı yazarken güzide üyemizin banlandığını farketmemişim)


    on error go to hell
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TielanT
    TielanT's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    kardeşim 2 msn acmayı  ne yapcan sen  sen 6 yada 8 tane birden program var


    işte sana adresi  ordan indir hackerler o siteyi indirmeden :D


    www.msnturkey.com  adresinden   DMSN  indiroyrsun kullanuyorsun pasalar gibi........

Toplam Hit: 2916 Toplam Mesaj: 8