folder Tahribat.com Forumları
linefolder Webmaster ve Yazılım Geliştiriciler
linefolder Ayni Localhost Uzerinden Farkli Makinalarda Calismak



Ayni Localhost Uzerinden Farkli Makinalarda Calismak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    Hocalar merhaba,

    programlama yaptigim 2 farkli bilgisayar var. birinde yaptigim işe digerinde de aktif olarak istedigim zaman devam edebilmek, erismek istiyorum. Dropbox vs. İle ugrasmadan dosyalari es zamanli guncelleyen bi sistem var mi bildiginiz ?

    bu arada dil PHP

    tesekkurler.


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    ne programlıyosun ?

    edit: dil olarak yani?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek
    freudSusHaksizsin bunu yazdı

    ne programlıyosun ?

    edit: dil olarak yani?

    Php hocam. Unutmusum yazmayi


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    Wamp kullanarak okuldaki localhostu tüm ağa yansıtmıştım. Ayar dosyalarında bi kaç değişiklik yapmıştım şuan tam hatırlamıyorum.

    Eğer böyle bir şey yaparsan ve Filezilla FTP kurarsan localhost'a FTP ile erişebilirsin.

    Daha sonra hamachi gibi bir şey ile o ağa bağlanıp onun localhostu kullanabilir misin bilmiyorum denemek lazım.

    Sadece teorik olarak düşündüm. :)


    İmza...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek
    pSkpt bunu yazdı

    Wamp kullanarak okuldaki localhostu tüm ağa yansıtmıştım. Ayar dosyalarında bi kaç değişiklik yapmıştım şuan tam hatırlamıyorum.

    Eğer böyle bir şey yaparsan ve Filezilla FTP kurarsan localhost'a FTP ile erişebilirsin.

    Daha sonra hamachi gibi bir şey ile o ağa bağlanıp onun localhostu kullanabilir misin bilmiyorum denemek lazım.

    Sadece teorik olarak düşündüm. :)

    hocam ftp olayıyla uğraşmak istemiyorum işte. yoksa herhangi bir hosta atıp, o host üzerinden aktif olarak işimi devam ettirebilirim :) benim aradığım şey, hangi bilgisayarda ne değişikliği yaptıysam otomatik olarak diğeri internete bağlanınca o değişikliği o makinaya da uygulasın. 


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    benim evimde sunucu olarak kullandığım linux kurulu makinam var, bütün projelerim vs onun üzerinde.

    sende arkadaşın dediği gibi bilgisayarlardan birine  ftp kur, kullandığın ide yide ftp den çalışmaya ayarla (netbeans kullanıyosan php application from remote server" dediğinde yaparsın bunu mesela)

    zaten kullandığın ide her kaydettiğinde ftp den bağlanıp dosyayı günceller

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    smok3
    smok3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    github kullanabilirsin.


    never say never...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    peki birşey daha sorayım,

    mac miniler var http://store.apple.com/us/browse/home/shop_mac/family/mac_mini ,

    bundan alayım sunucu olarak kullanayım diyorum. hem yer kaplamaz, sessiz. mantıklı olur mu sizce bunu server olarak kullanmak ?


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Birinin diskini diğerine network diski olarak tanıt oradan çalış


    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
Toplam Hit: 1168 Toplam Mesaj: 9