Aynı Şehirde Olanlar Bulusalım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husam
    husam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2004
    Erkek

    aynı yerde olanlar icin bulusma teklifim var.


    hem tanısırız hem bilgi paylasımı daha fazla olur.


    ben ankaradaki arkadaslara önculuk ede bilirim.


                      "3xXx"


    3xXx
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    biz daa önce çok buluştuk ama kalite bozuldu site olarak deyil yeni kitle olarak böle heryere topic açan bi kitle oluştu ama isterseniz kendi aranızda buluşun tabi yinede gitmek isteyen olurs agider ama şahsen ben tanıdım şahıslarla sık sık buluşuyom farukla falan cafeye gidios eline weriyom her türlü oyunda falan güzel oluyo :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husam
    husam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2004
    Erkek

    kardes ben yeni bir grup dan bahsediyorum.birlikte calısırsak her sisteme gireriz


     


    3xXx
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uchak
    uchak's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek
    biri ankaramı dedi    

    HEPİMİZ ÖLÜCEZ!!! http://www.pardus.org.tr
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Powerslave
    Powerslave's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2003
    Erkek
    ben istanbuldayım kardeşler

    Dalımızı kesenin, ağacını kökünden sökeriz...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    valla forumun kalitesini kaybetmeden önceki zamanda manyak derecede iyi arkadaşlıklar kuruldu bu sitede.. ankaradakiler buluştu istanbuldakiler buluştu.. eskişehirdekiler ankaraya geldi taa :))


    ama su anda forum o kalitede değil.. ama buy forum çok devrim cok sıkıyönetim gördü.. er geç düzeliyor.. o zamana kadar böle birşeyin olacağını zannetmiyorum.. ama çok sıkı dostlarım var.. mesela x11 le 10 güne bir buluşuruz biz.. bunun gibi onarca kişi var sıkı dostlardan.. hele bir eski kalite gelsin o zaman buluşuruz..


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MitNickKevin
    MitNickKevin's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2004
    Erkek

    Umarız en kısa zaman eski kalitesine kavuşur...


    Biz herzaman yanınızdayız...


    Bilgi ceza, Bilgi suç ve Taşımak ağır. Unutmak ise öğrenmekten daha çok zaman alır...
Toplam Hit: 2012 Toplam Mesaj: 7