Ayrılma Bahaneleri Chok Manyak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    beni kendi cinsim daa cok cekiyo
    e$cinsel olcam ben

    *.bende sana yetecek kadar ben kalmadı

    *.ben sana a$ik olmak uzereyim ama biliyorum ki sen benim agzima sichacaksin. o yuzden bu ili$ki bitmeli.

    *.bana göre fazla iyisin, seni hak etmiyorum...

    *.pipin cok kucuk,senden iyisini buldum...

    *.- şu aralar çok yoğunum, seninle ilgilenemiyeceğim. (orospu oldum, bi ortamlar bi ortamlar, bildiğin gibi değil)

    *.- halecim, zengin oldum kızım ben parayı buldum hadi canım hadiii.... manken falan bakıcam ben artık...

    *.- ayrılmalıyız badenaz
    - ama nasılll.. neden tankut? biz ayyyy-rııı-laaaa-mayız
    - nerden biliyorsun? denemeye değmez mi sence?

    *.zirvede bırakalım

    *.almanyadan eski sevgilim gelicek.
    cik kalbimden.

    *.her zaman canımsın, ama bunun gerçek hayatta karşılığı yok!
    ne demekse!?

    *.seni tamamen kaybetmeyi goze alamam, arkadas kalalim (buyrun burdan yakin)

    *.-bugün allah için ne yaptın?
    -hiç bişey
    -o zaman ayrılmalıyız kusra bakma

    *.seninle birlikte gezerken beni çok tahrik ediyosun sonra bu ağrı yapıo. ben bu aılarla yasamak istemiyorum, helga...

    *.seni cok anneme benzettim kusura bakma

    *.ben fakirim sana laik olamam

    *.-çok yoruldum, bir molaya ihtiyacım var
    +basket maçı sandın herhalde!

    *.senin gibi birisini haketmiyorum :)))))))
    daha iyisine layıksın
    yollarımız ayrı bir türlü kesişemiyoruz hep paralel gidiyoruz....
    felannnnnnnnn

    *.sen benim için çok iyisin (nasıl ya! yani illa seni yerlerde mi sürüklemem gerekiyor, tekme tokat mı girmeliyim)

    *.- bir aşkı paylaşmak için çok geç, bir paylaşıma aşık olmak içinse henüz erken.
    - nası yani?
    - gitmem gerek.

    *.seninle düzgün bi ili$ki ya$amak istiyorum ama $u anda ciddi bi$eyler ya$amak istemiyorum (henüz bu konularda çocuk oldugumu kabul ediyorum, ama büyümek de istemiyorum).. ama seni kaybetmek de istemiyorum.. büyüyünce gelecegim ilk kiz sensin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detay
    detay's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek
    güzelmişşş........

    maaasebeci....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zynp92
    zynp92's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Dişi
    süperimsi

    açılın ben doktorum:P
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wtf
    wtf's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek
    güzel xD
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    POLECAT
    POLECAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek
    almanyadan eski sefgilim gelcek cık kalbimden :D süpermiş yaa

    "" Cümleler Doğrudur Sen Doğru İsen, Doğruluk Bulunmaz Sen Eğri İsen. P.S
Toplam Hit: 1262 Toplam Mesaj: 5