

Ayrılmak Bu Kadar Zormu?
-
Müridler Söze Nasıl Başlıyıcamı Bilemiyorum Elim Ayağım Titriyor.. O Kadar Kızla Çıktım Bi O Kadarda Şeyler Yaşadım Ama İlkez Böylesi Başıma Geçti..Bi Kızla Çıktım 3 ay teklif felanda etmedim öyle bi anda başladı bi süre sonra kızdan sıkıldım ayrılmak istedim kız beni intihar etmekle tehdit edio hergün eve gelio annemle babamlada kötü oluyorum bu yüzden karşımda saatlerce ağlıyo ama benim için hiç bi anlam ifade etmiyo,ben seni mutlu edemem diorum seni sevmiyorum senden nefret ediyorum diorum ama nafile yapıştı yakama ve ciddende artık ondan nefret etmeye başladım sabah gözümü açıyorum tepemde,dünde bizde kalıcaktı izin vermedim,akraba felanda deil komşuda deil başkası bişey yapar benim başıma kalır die zatende kaldı gibi bişey...
şimdi size sormak istediğim bu kız intihar edermi dediği gibi,kendine bişey yaparmı yaparsada ben g*t* gelirmiyim??
-
uP :|
-
kıza naptığına bağlı =)
evlenme vaadiyle... diye dava açmasınlar?
adam gibi konuş bence, sevmiyorum istemiyorum de zorla olmayacak de
-
eder abicim bunların hepsi dengesiz üstelik önce intihar eder sonrada seni gebertir, birlikde cehennemi boylamanızı sağlar...
-
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=1&folderid=79167
yazan burdan yazsın ayrı gayrı olmasın silinir ztn bu konu :)
-
yazıkkkkkkkk..
yurt dışına göç et :|
-
ciddi anlamda kurtulmak istiyorsan )) kıza karşı davranışlarında yaptıklarının tam tersini yap.günde otuz defa ara seni seviyorum de yanında elini ayağını titret.sen olmasan yaşayamam de.herşeyi ona sor.
bir ay sonra seni terkeder şaka falan değil. ama sabır gösterip yapabilmen lazım.