Ayrılmak Bu Kadar Zormu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TaNeR
    TaNeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2008
    Erkek

    Müridler  Söze Nasıl Başlıyıcamı Bilemiyorum Elim Ayağım Titriyor.. O Kadar Kızla Çıktım Bi O Kadarda Şeyler  Yaşadım Ama İlkez  Böylesi  Başıma  Geçti..Bi Kızla  Çıktım  3 ay  teklif felanda etmedim öyle bi anda  başladı bi süre sonra kızdan  sıkıldım  ayrılmak istedim  kız beni intihar etmekle  tehdit edio  hergün eve gelio annemle babamlada  kötü oluyorum bu yüzden karşımda  saatlerce ağlıyo ama benim için hiç bi anlam ifade  etmiyo,ben seni mutlu edemem  diorum seni sevmiyorum senden nefret ediyorum diorum ama  nafile  yapıştı yakama  ve ciddende  artık ondan nefret etmeye başladım  sabah gözümü açıyorum  tepemde,dünde bizde  kalıcaktı izin vermedim,akraba felanda  deil  komşuda deil  başkası bişey yapar benim başıma kalır die  zatende kaldı  gibi bişey...

     

    şimdi size sormak istediğim  bu kız intihar edermi dediği  gibi,kendine  bişey yaparmı yaparsada ben  g*t*  gelirmiyim??

     


    Gönlündeki Yaraların Kanını Dindir, Yüzde Yüz TÜRK Olduğun Gün Cihan Senindir..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TaNeR
    TaNeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2008
    Erkek
    uP :|

    Gönlündeki Yaraların Kanını Dindir, Yüzde Yüz TÜRK Olduğun Gün Cihan Senindir..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    kıza naptığına bağlı =)

    evlenme vaadiyle... diye dava açmasınlar?

     

    adam gibi konuş bence, sevmiyorum istemiyorum de zorla olmayacak de


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    eder abicim bunların hepsi dengesiz   üstelik önce intihar eder  sonrada seni gebertir, birlikde cehennemi boylamanızı sağlar...

    Mevzu derin | Papikolas Planet
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=1&folderid=79167

    yazan burdan yazsın ayrı gayrı olmasın silinir ztn bu konu :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    yazıkkkkkkkk..

    yurt dışına göç et :| 


    Dalgasız denizde herkes kaptan.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    ciddi anlamda kurtulmak istiyorsan )) kıza karşı davranışlarında yaptıklarının tam tersini yap.günde otuz defa ara seni seviyorum de yanında elini ayağını titret.sen olmasan yaşayamam de.herşeyi ona sor.

    bir ay sonra seni terkeder şaka falan değil. ama sabır gösterip yapabilmen lazım.


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
Toplam Hit: 1561 Toplam Mesaj: 7