folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Ayrıntılı Çalışma Planı



Ayrıntılı Çalışma Planı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek
    • e) Ayrıntılı çalışma plânı

    Bunu nasıl yaparım? Alanın İktisat...

    Rusya için ayrıntılı plan yapmam lazım...

    Yardım ederseniz sevinirim...

    Çalışma planında Rusyanın İktisadı kalkınması ve büyümesi olursa sevinirim...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ToR5
    ToR5's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Haziran/2008
    Erkek

    hacı tam anlamadım ne istiyorsun tam olarak? Ödev mi bu?


    Her türlü çek senet tahsilatı yapılır. Zenginden alınıp fakire verilir. Fakirin topuklarına sıkılır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    ToR5 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı tam anlamadım ne istiyorsun tam olarak? Ödev mi bu?


    -----------------------------

    Abi Rusyada yüksek lisans yapmam için alanımla ilgili çalışma planı yapmam lazım. Rusya�da yapılması öngörülen çalışma planı diye geçiyor...

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sokarfeys
    Sokarfeys's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2011
    Erkek

    bildiğim kadarıyla rusyada doğalgaz alanında ki o devasal büyümenin ardından iktisadi olarakda atılım yapılmak isteniyor amerika ile yapılan soğuk savaşın etkilerini attıklarını ve özellikle ortasyaya tekrar ekonomik üstünlük kazanmak için çabalıyorlar bu durumda ne yapacaklar diye sor kendine ben sordum ve şu cevabı aldım

    öncelikle bölgedeki rus firmalarının vergi yükü kaldırılcak

    koordineli çalışarak çalıştıkları ülkenin vazgeçilmezleri olmasını sağlamaya çalışacaklar bakınız iranın nükleer çalışmaları

    süper güç olma yolunda ilerleyen çin ile ilişkilerin iyileştirilmesi

    dünya piyasalarında etkinliğini arttıran euroyu kullanarak doların etkinliğinin kırılması

    ruble/dolar ve ruble/euro paritesinde dengesizlikler yaratmayacak şekilde rublenin değerlendirilmesi gibi ilk aklıma gelenler

     

    şimdi asıl şu soruyu sormak lazım sen kendine sor bakalım bu planın neresindesin?


    İşimi bitirmek için koca bir ordu lazım!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek

    Yüksek lisans yapacaksın da çalısmasını başkalarından mı arıyosun mali, harbiden gereksizsin ya:)


    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ToR5
    ToR5's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Haziran/2008
    Erkek

    Pikacu bunu yazdı:
    -----------------------------

    ToR5 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı tam anlamadım ne istiyorsun tam olarak? Ödev mi bu?


    -----------------------------

     

    Abi Rusyada yüksek lisans yapmam için alanımla ilgili çalışma planı yapmam lazım. Rusya�da yapılması öngörülen çalışma planı diye geçiyor...


    -----------------------------

    Hacı arada bir dimağım durur benim ben yine anlamadım ama zannedersem Rusya hakkında fikir edinmek istiyorsun heralde. Yanlışım varsa düzeltirsin

    Agha şimdi Rusya'da yüksek lisansı öncelikle tavsiye etmiyorum. O kadar kaliteli veya kabul gören üniversiteleri yok. Özellikle sosyal bilimlerde. Ancak doğalgazdır, tekniktir, kimyadır, nükleerdir böyle şeylerle ilgiliyse çok iyi edersin. Ama Alman üniversiteleri daha iyidir. ancan ben buraya gideceğim diyorsan benim bir arkadaşım Novozgart mıdır nedir orda okuyor. Adını tam hatırlayamadım. Bir kere Rus gizli polisinin sürekli takibi altındaymışın. Özellikle öğrencilere karşı. Onun haricinde ucuz bir yer diyor. Soğuk olduğu için de geceleri hareketliymiş.:D

    Bunlar özel meseleler tabi Rusya hakkında başka şeylerse özellikle Rusya son dönemde BRİC ülkelerinden, development country'lerden ve gelişen piyasa olarak bakılıyor. İç pazarı kuvvetli değil ancak doğal yatakları zengin bir ülke. Nüfusu sürekli azalan bir ülkedir. Hatta bu konuda çok endişeliler. Büyük yatırım şirketlerinin pek rağbet göstermedikleri bir ülkedir çünkü hala piyasalara güven yok. Bunun en önemli sebebi ise mafya. alışverişte güven yok.

    Silah endüstrisi itibarıyla çok gelişmiştir. Ancak NATO karşısında pasif konumdadır. Ancak birçok iç savaşa ve İrana silah gönderdiği biliniyor. Genelde yerel savaşlarda arka plandadır. Rusya'nın en önemli hedefi arka bahçesi olarak gördüğü Kafkaslar'da ve Orta Asya'da  etkin olmaktır. Bu yüzden demokrasi devrimlei veya ABD kaynaklı devrimlere şüpheyle yaklaşmakta. Sorunu tam anlayamadığım için fazla uzatmayayım. Sen "iyi yoldasın" dersen daha bildiklerimi yazarım.


    Her türlü çek senet tahsilatı yapılır. Zenginden alınıp fakire verilir. Fakirin topuklarına sıkılır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    gkhn759 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yüksek lisans yapacaksın da çalısmasını başkalarından mı arıyosun mali, harbiden gereksizsin ya:)


    -----------------------------

    Ben paylaşımcı bir insanım, senin gibi zevzek değilim... ToR5 teşekkür ederim...

Toplam Hit: 1166 Toplam Mesaj: 7